LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το S1000R φέρει τα καλύτερα γονίδια για να προταγωνιστήσει σε μια εκ φύσεως σκληρή κατηγορία.

Το στρφόμετρο με τη λευκή πλάκα και την μοντέρνα γραμματοσειρά ξεχωρίζει.

Όμορφη και ποιοτική η σπαστή ρυθμιζόμενη μανέτα.

Το κέντρο ελέγχου του νέου γερμανικού streetfighter.

Η έξτρα ζελατίνα μπορεί να μην προσθέτει στην αισθητική αλλά θεωρείται απαραίτητη αν θέλετε να πάτε κάπου με ταχύτητες που ξεπερνούν τα νόμιμα όρια στους αυτοκινητόδρομους.

Το S1000R με όλο το ταξιδιωτικό πακέτο.

EICMA: Νέο streetfighter από την BMW

Το S1000R που παρουσίασε η BMW στο Μιλάνο αποτελεί τον τελευταίο και μέχρι στιγμής πιο καθαρόαιμο εκπρόσωπο της στην κατηγορία των streetfighter. Βάση του το S1000RR.

 
Με μια ματιά
-Βασίζεται στο S1000RR
-160 ίπποι
-207 πλήρη κιλά
-Race ABS, ASC στάνταρ
-Δύο χαρτογραφήσεις 
-Προαιρετικά με ημι-ενεργητική ανάρτηση

Tο γερμανικό streetfighter θα μπορούσε να είναι άλλος ένας τρόπος, μαζί με το R nineT, για να γιορτάσει η γερμανική εταιρία τα 90 χρόνια από την ίδρυσή της, σίγουρα ο πιο άγριος. Η νέα γερμανική μοτοσικλέτα δεν κρύβει εκπλήξεις και είναι ακριβώς αυτό που δείχνει: ένα σχεδόν γυμνό S1000RR με μικρότερη ιπποδύναμη και περισσότερη ροπή καλύτερα απλωμένη σε όλο το φάσμα λειτουργίας του 4κύλινδρου κινητήρα των 999 κ.εκ. Το μοτέρ αποδίδει για την ακρίβεια 160 ίππους και 11,4 κιλά ροπής στις 11.000 και 9.250 σ.αλ. με το όριο περιστροφής του να έχει μειωθεί κατά 2.000 σ.α.λ.

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρία αυτή η έκδοση του μοτέρ είναι σημαντικά ισχυρότερη στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας και μέχρι της 7.500 σ.α.λ. αποδίδει έως και ένα χιλιογραμμόμετρο ροπής περισσότερο από τον κινητήρα του RR. Για να το πετύχουν αυτό οι άνθρωποι της BMW επανασχεδίασαν τους αυλούς εισαγωγής, άλλαξαν το προφίλ των εκκεντροφόρων ενώ επενέβησαν παράλληλα και στη χαρτογράφηση του ψεκασμού. Ο τελευταίος έχει δύο χαρτογραφήσεις (στον βασικό εξοπλισμό της μοτοσικλέτας) Rain και Road οι οποίες αλλάζουν και τόσο τη συμπεριφορά του traction control (-Automatic Stability Control ή ASC για την BMW) όσο και εκείνη του Race ABS ανάλογα με την επιλογή. Τα δύο αυτά συστήματα βρίσκονται επίσης στο βασικό εξοπλισμό του S1000R. Στα έξτρα του S1000R μπορεί να βρει κανείς ένα εξελιγμένο σύστημα πρόσφυσης DTS (Dynamic Traction Control) που φέρει και αισθητήρα κλίσης για να προσαρμόζει καλύτερα τη λειτουργία του αλλά και δύο επιπλέον λειτουργίες για τον κινητήρα και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά συστήματα (Dynamic και Dynamic Pro).  Διαθέσιμες ως έξτρα είναι επίσης και ημι-ενεργητικές αναρτήσεις που αλλάζουν τη λειτουργία τους με βάση τις συνθήκες κίνησης αλλά και τις επιλογές του αναβάτη σε σχέση με τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας.

Κατά τα άλλα το S1000R κινείται στα μονοπάτια του «RR». Το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του, μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια 46 χλστ. (ρυθμιζόμενο ως προς τη συμπίεση και την επαναφορά) και πίσω ένα αμορτισέρ που ρυθμίζεται σε προφόρτιση και συμπίεση. Σε σχέση με το RR τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του πλαισίου είναι ελαφρώς πιο συντηρητικά για περισσότερη σταθερότητα. Στον εξοπλισμό του «R» περιλαμβάνεται και σταμπιλιζατέρ τιμονιού. 
Τέλος, οι δίσκοι των 320 χλστ. με τις 4πίστονες δαγκάνες έρχονται απευθείας από το superbike της BMW, ενώ το Race ABS προσφέρει μερικώς συνδυασμένη πέδηση αφού η μανέτα του εμπρός φρένου ενεργοποιεί και τη μονοπίστονη δαγκάνα του πίσω δίσκου.

Το S1000R θα είναι διαθέσιμο σε λευκο, κόκκινο και μπλε χρώμα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 16β, 999 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 160/11.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 11,4/9.250
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 17,5
Βάρος (κιλά): 207, πλήρες
Ύψος σέλας (χλστ.): 814

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ