Η RMC Team είναι μια Ιταλική ομάδα που σχεδιάζει μια μοτοσυκλέτα με έναν δικό της V8 κινητήρα και τεχνογνωσία MotoGP που στοχεύει στην κατάρριψη δύο παγκοσμίων ρεκόρ ταχύτητας στη Bonneville.
Η Record Motor Cycles έχει στηθεί γύρω από δύο σημαντικές προσωπικότητες των αγώνων μοτοσυκλέτας. Ο Roberto Crepaldi, η ψυχή της RMC Team, είναι ένας Ιταλός μηχανικός και επιχειρηματίας με μακρύ ιστορικό να τον ακολουθεί. Πρωτοέγινε γνωστός ως ο άνθρωπος που ανέπτυξε τη Harley-Davidson στην Ιταλία, αλλά η επόμενη στορφή στην καριέρα του ήταν σαφώς πιο απαιτητική. Προέκυψε μετά τη γνωριμία του με τον John Britten, συνεισέφερε στη σχεδίαση και εξέλιξη του θρυλικού Britten V1000 και μαζί του έστησε την ομάδα CR&S Team που κέρδισε τη World Series B.E.A.R.S. το 1995.
Αν το όνομα CR&S σας θυμίζει κάτι, είναι η μετεξέλιξή του στο εργαστήρι που κατασκευάζει τις συλλεκτικές Vun and Duu μοτοσυκλέτες που πρόσφατα ξαναείδαμε στο Μιλάνο.
Ο έτερος θρύλος της ομάδας είναι ο μηχανικός Giulio Benardelle, η καριέρα του οποίου είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με επιτυχίες στα GP. Στο βιογραφικό του μπορεί περήφανα να προσθέτει τις παγκόσμιες πρωταθλήτριες Aprilia 125GP και 250GP των Valentino Rossi και Roberto Locatelli. Η συνέχεια τον έφερε τεχνικό διευθυντή στην Pramac Honda MotoGP και αργότερα στην Konica Minolta Honda MotoGP. Φυσικά είναι είναι ο τεχνικός διευθυντής στην RMC Team.
Το πλάνο της ομάδας είναι η κατασκευή ενός μικρού σε μέγεθος V8 κινητήρα για μοτοσυκλέτα, με χωρητικότητα 2.000 κ.εκ. και απόδοση για τα καλά άνω των 400 ίππων. Θα φτιαχτούν δύο μοτοσυκλέτες με τον ίδιο κινητήρα, η Tribute to Britten (Aφιέρωση στον Britten) και η κατακόκκινη Pride of Italy (Καμάρι της Ιταλίας) και οι οποίες θα διαφέρουν πρωτίστως στις εξωτερικές τους διαστάσεις και αεροδυναμική ώστε να λάβουν μέρος σε διαφορετικές κατηγορίες στη Bonneville.
H RMC Team δεν επιθυμεί να τρέξει στις streamliner κατηγορίες - όπως η Triumph - αλλά επιμένει να είναι σε κατηγορία μοτοσυκλέτας όπου, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIM, ο αναβάτης πρέπει να κάθεται σε θέση μοτοσυκλέτας και είναι ορατός και από τις δύο πλευρές της.
Ο στόχος είναι προφανώς ισάριθμα παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας στις δύο κατηγορίες που θα τρέξει.
Να τους ευχηθούμε καλή τύχη και με το καλό να δούμε αυτόν τον πολύ ενδιαφέροντα V8 σε δράση.