Ίσως η σημαντικότερη supersport της Honda την δεκαετία του 80 παίρνει μια νέα πνοή ζωής και επίσημα – Δείτε τι ανακοίνωσε η εταιρεία που είναι σίγουρο ότι θα προκαλέσει συζητήσεις και ρίγη συγκίνησης!
Το πρόγραμμα ανταλλακτικών «RC30 Forever» έρχεται στην Ευρώπη
Το πρόγραμμα RC30 Forever έρχεται στην Ευρώπη, αφού προηγήθηκε η παρουσίασή του στην Ιαπωνία το 2020
Σχεδόν 150 γνήσια εξαρτήματα θα διατίθενται για τη θρυλική RC30, και η υποβολή παραγγελιών θα γίνεται μέσω του δικτύου επίσημων εμπόρων της Honda
Τα εξαρτήματα θα παράγονται με τη χρήση νέων καλουπιών
Η λίστα εξαρτημάτων δημιουργήθηκε μετά από συναντήσεις της Hondaμε διακεκριμένες λέσχες ιδιοκτητών σε Ιαπωνία και Ευρώπη
Η VFR750R (RC30) παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1987 σύμφωνα με τους τεχνικούς κανονισμούς της κατηγορίας του World Superbike (SBK)
Η Honda φέρνει τώρα το πρόγραμμα γνήσιων ανταλλακτικών «RC30 Forever» στην Ευρώπη μετά την επιτυχημένη παρουσίασή του πέρσι στην Ιαπωνία.
Η Honda ξεκίνησε το πρόγραμμα RC30 Forever μετά από συναντήσεις με διακεκριμένες λέσχες ιδιοκτητών RC30 σε Ιαπωνία και Ευρώπη, κατά τη διάρκεια των οποίων οι ιδιοκτήτες εξέφρασαν έντονη επιθυμία να διατηρήσουν αυτές τις εμβληματικές μοτοσυκλέτες λειτουργικές και σε άριστη κατάσταση χρησιμοποιώντας γνήσια ανταλλακτικά Honda. Στόχος του προγράμματος είναι τα ασφαλή ταξίδια και η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των αναβατών.
Στο πλαίσιο του προγράμματος, η Honda κατασκευάζε ιπερίπου 150 κωδικούς γνήσιων ανταλλακτικών για την RC30 που καλύπτουν κινητήρα, πλαίσιο, σώμα μοτοσυκλέτας και ηλεκτρονικά συστήματα. Η επιλογή έγινε με βάση τα αιτήματα τω νιδιοκτητών και την εμπειρία των ομάδων R&D και παραγωγής της Honda.
Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να παραγγείλουν τα ανταλλακτικά μέσω των εμπόρων του δικτύου σε όλη τη Ευρώπη, από το Μάιο* του 2021.
Η ιστορία του προγράμματος «RC30 Forever»
Στα αρχικά στάδια του RC30 Forever project, μία έρευνα στα αρχεία της RC30 που πραγματοποιήθηκε το 2017 αποκάλυψε ότι κανένα από τα αρχικά ξύλινα μοντέλα ή τα καλούπια της RC30 δεν είχε διατηρηθεί. Ήταν σαφές ότι τα πρωτότυπα σχέδια ήταν απαραίτητα για την υλοποίηση του project. Όπως όλες οι μοτοσυκλέτες που κατασκευάζονταν εκείνη την εποχή, η παραγωγή της RC30 βασίστηκε σε δισδιάστατα χειροποίητα σχεδιαγράμματα (wire frame blueprints),από τα οποία δημιουργήθηκαν μοντέλα και καλούπια. Συγκριτικά με τις σύγχρονες μεθόδους 3D μοντελοποίησης σε υπολογιστή και τα ψηφιακά σχέδια, τα wire frame blueprints περιέχουν πολύ λιγότερες ειδικές λεπτομέρειες, κάτι που περιέπλεξε την αναπαραγωγή νέων εξαρτημάτων.
Τα διαθέσιμα wire frame blueprints ψηφιοποιήθηκαν, μεγεθύνθηκαν σε κλίμακα 1:1 και συγκρίθηκαν με εξαρτήματα από μοτοσυκλέτες RC30 που υπήρχαν στην οικογένεια Honda και σε λέσχες ιδιοκτητών, προκειμένου να διασφαλιστεί η ακρίβειά τους. Παρόλα αυτά, υπήρχαν εμφανή κενά στις πληροφορίες και απουσίαζαν λεπτομέρειες που ήταν απαραίτητες για την άψογη ποιότητα των εξαρτημάτων του προγράμματος. Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι τα εξαρτήματα πληρούσαν αυτά τα πολύ υψηλά πρότυπα, ζητήθηκε η βοήθεια των μελών της αρχικής ομάδας, πολλά από τα οποία ήταν εξηντάρηδες. Τα άτομα αυτά διέθεταν την τεχνογνωσία, το πάθος και την εμπειρία που χρειαζόταν η ομάδα του project όταν δημιουργούσε εκ νέου τα νέα ξύλινα μοντέλα και καλούπια.
Αυτός ο συνδυασμός πραγματικών εξαρτημάτων, όπως τα νέα ψηφιοποιημένα σχέδια και τα διαθέσιμα εξαρτήματα, με διαχρονικά ανεκτίμητους παράγοντες, όπως η εμπειρία των αρχαιότερων μελών της οικογένειας Honda είχε ως αποτέλεσμα την επιτυχή υλοποίηση του προγράμματος στην Ιαπωνία.