H Royal Enfield έχει εξελιχθεί πολύ από τότε που το εργοστάσιο μεταφέρθηκε πλήρως στην Ινδία, στις αρχές της δεκαετίας του `90. Τότε τα μοντέλα της ήταν λίγο πιο… βασικά ας πούμε.
Στην σημερινή εποχή όμως η Royal Enfield έχει έναν κυρίαρχο λόγο στην μεσαία κατηγορία, με τα νέο ρετρό εγχειρήματά της να ακολουθούν μεν τη στυλιστική γραμμή του παρελθόντος, αλλά όλα τα υπόλοιπα μέρη να φωνάζουν βροντερά παρόν και ίσως και λίγο μέλλον.
Αυτή η "αντεπίθεση" των Ινδών, έχει γίνει με όπλο και όχημα μόλις 3 κινητήρες συνολικά. Τον 350cc που βρίσκουμε σε μοτοσυκλέτες όπως η Hunter και η Classic, τον 411cc των Himalayan και Scram και τον 650cc που "φοράνε" οι Interceptor, Continental και ούτω καθεξής.
Όμως the times, they are a-changin` που τραγουδάει μέχρι και σήμερα ο Bob Dylan και τώρα η Royal Enfield φαίνεται ότι ετοιμάζει έναν κινητήρα 750cc. Ο κινητήρας αυτός δεν θα είναι βεβαίως κάποια επανάσταση, αλλά ουσιαστικά μια εξέλιξη του 650cc, ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί ως βάση.
Με την κωδική ονομασία «R», η Enfield λέγεται ότι θα χρησιμοποιήσει αυτό τον κινητήρα για πρώτη φορά σε κάποιο bobber μοντέλο. Βέβαια, με βάση την μέχρι τώρα τακτική της Enfield, το πιο πιθανό είναι να δούμε πολλά διαφορετικά μοντέλα να "φοράνε" αυτό τον κινητήρα, όπως κάποιο cruiser, κάποιο έτοιμο cafe racer, ή κάποια Adventure στα πρότυτα της Himalayan. Το συγκεκριμένο μοντέλο πάντως έχει μέχρι τώρα απλώς την κωδική ονομασία R2G.
Το μέλλον;
O νέος αυτός κινητήρας είναι μια επιπλέον προσπάθεια του Ινδικού εργοστασίου να ανοίξει περαιτέρω τις αγκάλες του στο Ευρωπαϊκό και Αμερικάνικο κοινό (βέβαια θα πουλήσει και στην Ινδία, δεδομένου του μεριδίου αγοράς και της δημοφιλίας που απολαμβάνει εκεί η Royal Enfield). Ίσως μάλιστα αυτό το πόνημα να μην είναι καν το τέλος, καθώς έχουμε δει πολλές μετατροπές κινητήρων 650cc από Enfield σε 865cc στα πλαίσια custom cafe racers. Η Enfield είναι αυτή τη στιγμή μια πολύ δραστήρια εταιρία, οπότε γιατί όχι;
Τί ετοιμάζει η μόνιμα δραστήρια Enfield; Θα δούμε νέο κινητήρα ή το όλο πράγμα θα "παγώσει" όπως το 2017;