LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με βάση το Draken της TVS, η BMW μπαίνει στη μάχη των μικρών κυβισμών.

Προσέξτε την εξάτμιση, διακρίνεται κάθετα τοποθετημένη πίσω από το αμορτισέρ.

Δίχως τα πλαστικά, το G310 μας αποκαλύπτει το ατσάλινο πλαίσιό του.

Μικρό, γυμνό και πολύχρωμο.

Η δεύτερη μανέτα πάει στο πίσω φρένο, είναι ένα κόλπο για stunt riding, για τις περιπτώσεις που το πόδι δε φτάνει να πατήσει το ποδωστήριο του πίσω φρένου.

Ένα μικρό μονοκύλινδρο streetfighter μας ετοιμάζει η BMW.

Αυτό το σχέδιο θα μπορούσε είναι η τελική έκδοση παραγωγής;

Τα χρώματα επιλέχθηκαν ειδικά για να τραβήξουν την προσοχή του νεανικού κοινού.

Εκτιμάται πως η μοτοσυκλέτα παραγωγής θα εμφανιστεί στην EICMA.

Η συμβολή του Christian Pfeifer ήταν καθοριστική στη σχεδίαση του G310.

Ο Pfeifer μπορεί να βγήκε στη σύνταξη ως stunt rider, μα δεν ξεχνά την τέχνη που τον έκανε διάσημο.

Κινητήρας καθαρός από σωλήνες εξάτμισης, ουρά καθαρή από εξάτμιση.

G310 Concept: Tο πρώτο μικρό BMW

Φέτος περιμένουμε τα πρώτα αποτελέσματα από τη συνεργασία της BMW με την ινδική TVS σε μικρομεσαίους κυβισμούς. Το πρωτότυπο G310 που παρουσιάστηκε χτες μάλλον μας δείχνει το πρώτο εξ αυτών.

 
Η έκθεση μοτοσυκλέτας στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας επιλέχθηκε (στρατηγικά;) από τη BMW για την παρουσίαση του πρωτότυπου G310, μιας μοτοσυκλέτας που βασίζεται σε έναν μονοκύλινδρο κινητήρα αγνώστων τεχνικών χαρακτηριστικών και η οποία εξελίχθηκε με τη βοήθεια του διάσημου stunt rider Christian Pfeifer.

Αν και η BMW δε μας λέει τίποτε σχετικά, από την εμφάνισή του - και δη το ένα μπροστινό δισκόφρενο αλλά και την όψη του κινητήρα - τείνουμε να πιστέψουμε πως το 310 της ονομασίας μας δείχνει και τον κυβισμό του.

Κάπου εδώ θυμόμαστε το Draken της TVS, τη μοτοσυκλέτα πάνω στην οποία εκτιμάται πως βασίζεται η νέα γενιά μικρομεσαίων μοντέλων της BMW. Στην συγκεκριμένη περίπτωση προσέχουμε αυτό που τόσον καιρό ακούγαμε, δηλαδή τον ανεστραμμένο κινητήρα με την εισαγωγή μπροστά και την εξαγωγή πίσω. Μάλιστα στο G310 ο κύλινδρος έχει μικρή κλίση προς τα πίσω, ενώ ξεχωρίζει καθαρά η εξάτμιση που έχει τοποθετηθεί πίσω από τον κύλινδρο και κάθετα, παράλληλα με το αμορτισέρ. Επισήμως η BMW λέει πως αυτό συμβαίνει στο G310 επειδή θέλει να την προστατεύσει από πτώσεις - ως μοτοσυκλέτα για stunts - και έχει νόημα, αποκαλύπτοντας παράλληλα την εξαγωγή του κινητήρα στο πίσω μέρος του. Δύσκολα κάτι τέτοιο θα σταθεί στην έκδοση παραγωγής, καθώς κανείς δε θέλει να ψήνει το αμορτισέρ του με μια πηγή θερμότητας ακριβώς δίπλα του.

Πιθανότατα εδώ έχουμε όντως την πρώτη εμφάνιση της νέας μοτοσυκλέτας της BMW στους μικρομεσαίους κυβισμούς. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό γεγονός που βάζει τη γερμανική εταιρεία σε νέες αγορές και εντελώς νέο πελατολόγιο, προσεγγίζοντας νεαρόκοσμο που ως τώρα έβλεπε τις βαυαρικές μοτοσυκλέτες από μακριά, είτε λόγω φιλοσοφίας, είτε λόγω τιμής. Τώρα το Μόναχο πατάει πόδι κατευθείαν στα χωράφια της ΚΤΜ και μοντέλων όπως τα μικρά Duke. Μάλιστα το κάνει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο: συνεργασία με Ινδία, stunt riding και εντυπωσιακά νεανικά σχέδια. Ο πόλεμος για την ευρωπαϊκή αγορά φουντώνει.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ