H Triumph παραμένει αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρων στη Moto2 μέχρι το 2029

H Triumph παραμένει αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρων στη Moto2 μέχρι το 2029

Μια συνεργασία που ξεκίνησε το 2019 και άφησε και τις 2 πλευρές ευχαριστημένες ανανεώθηκε για άλλα 5 χρόνια, μέχρι το 2029. Μάλιστα τώρα η Triumph θα φέρει ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων στην κατηγορία της Moto2, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του το 2025.

H Triumph ανανέωσε το συμβόλαιό της με την Dorna, για να συνεχίσει να είναι ο μοναδικός προμηθευτής κινητήρων για την κατηγορία της Moto2 για πέντε ακόμα χρόνια, από το 2025 έως το 2029. Έτσι, η λήξη αυτού του νέου συμβολαίου θα σημάνει ένα δεκαετές ορόσημο για την Triumph, που πήρε τη θέση της Honda ως μοναδικός προμηθευτής κινητήρων της Moto2 το 2019. Επίσης η Triumph εξελλίσει ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του το 2025.



Moto2 συνεχίζει να είναι μια τέλεια πλατφόρμα για να δείξουμε την απόδοση και τις δυνατότητες των τρικύλινδρων κινητήρων μας 765cc, την κινητήρια δύναμη πίσω από την νέα γκάμα των Speed Triple 765", δήλωσε ο Steve Sargent, product manager της Triumph. "Τα τελευταία πέντε χρόνια χρησιμοποιήσαμε το αγωνιστικό μας πρόγραμμα για να συνεχίσουμε τη βελτίωση του κινητήρα των 765cc και αποκτήσαμε γνώσεις που μας επέτρεψαν να συνεχίσουμε την εξέλιξη των Speed Triple 765. H καλή φήμη που έχουμε όσον αφορά την αξιοπιστία μας και την απόδοσή μας σε αυτή την κατηγορία βοηθάει και στις πωλήσεις παγκοσμίως. Οι μηχανικοί μας έχουν εκμεταλλευτεί κάθε ευκαιρία που τους δόθηκε ώστε να βελτιώσουν την απόδοση του κινητήρα, από την ταχύτητά του, την ιπποδύναμη και τη ροπή, μέχρι τις σ.α.λ. και την συμπίεση. Αυτό μας επιτρέπει να βελτιωνόμαστε σε κάθε σεζόν, με ταχύτερους χρόνους αγώνα, υψηλότερες τελικές και ταχύτερους χρόνους γύρου, με περισσότερους νικητές και πιο συναρπαστικούς αγώνες. Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων θα κάνει μεγάλη διαφορά στα αποτελέσματα που θα μπορούν να φέρουν οι αναβάτες στη Moto2, ενώ ήδη έχουμε ξεκινήσει τα τεστ από εξαρτήματα που έχουν χρησιμοποιηθεί σε Grand Prix αυτή τη σεζόν".

Προς το παρόν, η Moto2 χρησιμοποιεί ένα κιβώτιο ταχυτήτων "δρόμου", με τη νεκρά ανάμεσα στην πρώτη και τη δευτέρα. Το πρόβλημα που αυτό προκαλεί είναι ότι σε πίστες που χρειάζεται να βάλουν πρώτη μπορεί να "κουμπώσουν" καταλάθος νεκρά (όπως είδαμε νωρίτερα φέτος να παθαίνει ο Pedro Acosta στην 12η στροφή του αγώνα του Austin). Με το νέο κιβώτιο αυτό θα αποφεύγεται καθώς, όπως στα MotoGP, θα χρειάζεται να πατηθεί ένας μοχλός για να μπει η μοτοσυκλέτα σε νεκρά.