LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γραμμικότατος σε ιδιαίτερα ελαστικός ο δικύλινδρος κινητήρας με τη δύναμη που παράγει να βρίσκεται σε απολύτως ικανοποιητικά επίπεδα.

Κινητήρας

Ο νέος εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο ήρθε επίσης απευθείας από το YZF-R3. H απόδοσή του ανέρχεται στους 42 ίππους στις 10.750 σ.α.λ., ένα ιδιαίτερα ικανοποιητικό νούμερο που κινείται στο άνω άκρο της κατηγορίας, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη τον κυβισμό. Κύρια χαρακτηριστικά του είναι η offset τοποθέτηση των κυλίνδρων σε σχέση με τον στρόφαλο και η επίστρωση DiASyl στους κυλίνδρους με στόχο την μείωση των τριβών. Άλλο ένα στοιχείο που τον χαρακτηρίζει είναι ο στρόφαλος των 180 μοιρών, ο οποίος σύμφωνα με τους τεχνικούς της εταιρίας επελέγη –σε αντίθεση με το στρόφαλο των 270 μοιρών του MΤ-07- γιατί η υψηλή απόδοση ήταν ένας από τους κύριους στόχους. Όλα τα παραπάνω στο δρόμο μεταφράζονται σε πολιτισμένη λειτουργία, απόλυτα γραμμική απόδοση της ισχύος, πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές αλλά και δύναμη που προσδίδει πολύ καλές επιδόσεις στο σχετικά ελαφρύ σύνολο.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ