LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα διπλά αμορτισέρ είναι αρκετά σφχιτά σε λειτουργία και λόγω μικρών διαδρομών αλλά και έλλειψης κάποιου προοδευτικού συστήματος, τις νοιώθεις καλά τις κακοτεχνιές των δρόμων.

Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα: Μια χαρά!

Για τις αναρτήσεις τα είπαμε εκτενώς στην εισαγωγή του θέματος, οπότε για να μην κουράσω ας αρκεστώ στο ότι το πιρούνι έχει διάμετρο 49 χλστ. και διαδρομή 92 χλστ., ενώ τα αμορτισέρ πίσω, διαδρομή 41,5 χλστ.

Συνεχίζουμε με τα φρένα, τα οποία αποτελούνται από μονούς δίσκους μπροστά και πίσω (ο μπροστινός είναι πλευστός), αμφότεροι με διπίστονες δαγκάνες και διάμετρο 300 και 260 χλστ. αντιστοίχως. Στη μοτοσικλέτας της δοκιμής αξίζει να σημειωθεί ότι υπήρχε επίσης ABS, με το οποίο θα ασχοληθούμε στο οδηγικό κομμάτι. 

Σε ότι αφορά στο πλαίσιο, αυτό είναι ατσάλινο σωληνωτό, απλή δηλαδή και δοκιμασμένη λύση, ενώ τα ελαστικά που είναι ειδικής σχεδίασης, έχουν διαστάσεις 130/90-16 και 150/80-16. Όλα αυτά, μαζί με το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 7,9 λίτρων και όλα τα υγρά που απαιτούνται για να λειτουργήσει η μοτοσικλέτα, ζυγίζουν 250 κιλά. 

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ