LIVE: κίνηση στους δρόμους

TDI και 150άρι το νέο concept της Hero!

Οι μεγάλες μεταλλικές σχάρες είνα αναδιπλούμενες και επιτρέπουν την ασφαλή μεταφορά ογκωδών αντικειμένων.

Heavy duty σχεδίαση για το μοντέλο της Hero.

Ο πρόεδρος της Hero, Munjal Pawan, στην παρουσίαση του μοντέλου.

Μεγάλη επίπεδη επιφάνεια για το εμπρός μέρος του RNT.

Μικρό αποθηκευτικό ντουλαπάκι στο τιμόνι του RNT.

Hero RNT 150 Diesel Concept!

Μια πρωτότυπη μοτοσικλέτα/παπί που εντυπωσιάζει με εντελώς διαφορετικό τρόπο από αυτόν που έχουμε συνηθίσει παρουσίασε η Hero με μικρό turbo diesel μοτέρ και ανεξάρτητη κίνηση στους δύο τροχούς!

 
Η αποκάλυψη του μοντέλου, στην οποία συμμετείχε και ο πρόεδρος της Hero MotorCorp, Pawan Munjal, πραγματοποιήθηκε στην Ινδία μαζί με εκείνη του ΗΧ250R.

Το πρωτότυπο Hero RNT έχει σχεδιαστεί για βαριά επαγγελματική χρήση και έχει πολλά εντυπωσιακά χαρακτηριστικά που δεν είχαμε δει μέχρι τώρα να συγκεντρώνονται όλα μαζί, όχι μόνο σε μοντέλο της κατηγορίας αλλά και σε δίκυκλο γενικότερα. Μερικά από αυτά μάλιστα τα βλέπουμε στους δύο τροχούς για πρώτη φορά! Σχεδιαστικά αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι οι μεγάλες αναδιπλούμενες σχάρες στο πίσω μέρος αλλά και η επίπεδη επιφάνεια πίσω από το μερίδιο της σέλας του συνεπιβάτη που κάνει τη μεταφορά ογκωδών αντικειμένων σημαντικά πιο εύκολη. Επίπεδος χώρος φόρτωσης υπάρχει και μπροστά από το τιμόνι που συμπληρώνεται από μεγάλες μεταλλικές «χειρολαβές» δεξιά και αριστερά της ποδιάς που βοηθούν λογικά και στο ασφαλές δέσιμο αντικειμένων στο εμπρός μέρος. Τον ίδιο ρόλο φαίνεται να παίζουν και οι μικρότερες μεταλλικές μπάρες που βρίσκονται στα «μπαρσπιέ» του συνεπιβάτη. Το RNT έχει ενσωματωμένο μικρό φωτιστικό σώμα στη «μουσούδα» του. Ωστόσο ο αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει προαιρετικά και μια σειρά LED κάτω από το τιμόνι τα οποία έχουν δική τους αυτόνομη μπαταρία ιόντων λιθίου και μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα και να χρησιμοποιηθούν σαν φακός!

Σίγουρα το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του RNT είναι ο μικρός μονοκύλινδρος πετρελαιοκινητήρας του ο οποίος μπορεί να εφοδιαστεί προαιρετικά και με υπερσυμπιεστή καυσαερίων. Είναι υγρόψυκτος και χρησιμοποιεί για την τροφοδοσία του ηλεκτρονικό σύστημα άμεσου ψεκασμού, ένα σύστημα που βελτίωσε σημαντικά την απόδοση αλλά και της επιδόσεις των diesel και των βενζινοκινητήρων όταν και εφαρμόστηκε μαζικά στον χώρο του αυτοκινήτου στα μέσα της 10ετίας του 90.

Οι επιδόσεις που ανακοινώνονται (προφανώς με τη χρήση του υπερσυμπιεστή) όχι μόνο δεν είναι αμελητέες αλλά εντυπωσιάζουν στον τομέα της ροπής, εκεί δηλαδή που διαπρέπουν οι υπετροφοδοτούμενοι diesel. Η ισχύς ανέρχεται στους 13,7 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 3,57 Kgm στις μόλις 1.600 σ.α.λ.! Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας η τελική ταχύτητα του RNT ανέρχεται στα 70 χλμ./ώρα και για τα 0-60 χλμ./ώρα χρειάζονται πέντε δευτερόλεπτα. Στοιχεία για την κατανάλωση, την αυτονομία που προσφέρει το ρεζερβουάρ των έξι λίτρων αλλά και οι εκπομπές ρύπων του μοτέρ δεν έχουν γίνει γνωστά.

Ο κινητήρας έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του ατσάλινου πλαισίου και η ισχύς φτάνει στον πίσω τροχό μέσω κιβωτίου έξι σχέσεων και τελικής μετάδοσης με αλυσίδα. Για αυτό το τελευταίο οι απόψεις διίστανται αφού η ίδια η Hero δεν είναι ξεκάθαρη στην ανακοίνωσή της ενώ πολλά δημοσιογραφικά site του εξωτερικού κάνουν λόγω για αυτόματη μετάδοση. Η αλυσίδα πάντως φαίνεται καθαρά στις φωτογραφίες.

Στον τομέα των αναρτήσεων έχει χρησιμοποιηθεί ένα συμβατικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 37 χλστ. και δύο αμορτισέρ που εδρεύουν πάνω σε ένα ψαλίδι τετραγωνικής διατομής και σεβαστών διαστάσεων. Το RNT είναι με λίγα λόγια μια μοτοσικλέτα που σχεδιαστικά θυμίζει scooter. Στον τομέα των φρένων η Hero έχει τοποθετήσει δίσκους και στους δύο τροχούς με τον εμπρός 300άρη να συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων ενώ ο πίσω των 220 χλστ. φέρει μονοπίστονη.

Το μήκος του RNT ανέρχεται στα 2.029 χλστ. και το πλάτος στα 739 με το βάρος του να έχει κρατηθεί στα λογικά 136 κιλά. Λέμε ότι είνια λογικά γιατί οι πετρελαιοκινητήρες είναι αισθητά βαρύτεροι σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες και…λίγο ακόμη όταν δίνει το «παρών» και ένας υπερσυμπιεστής. Τέλος, να πούμε ότι οι τροχοί είναι 17 ιντσών και πως η απόσταση από το έδαφος ανέρχεται στα 168 χλστ.

Έξτρα εξοπλισμός heavy duty

To concept της Hero καταφέρνει να εντυπωσιάζει και στον έξτρα εξοπλισμό του. Ο αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει στον εμπρός τροχό ηλεκτρικό μοτέρ (!), ισχύος 1,34 ίππων, το οποίο έχει δικό του «γκάζι». Το ηλεκτρικό μοτέρ μπορεί να κινήσει από μόνο του το scooter καθώς τροφοδοτείται από διαφορετική μπαταρία ή να δουλέψει σε συνεργασία με τον πετρελαιοκινητήρα και να προσφέρει αυξημένη πρόσφυση σε σαθρό οδόστρωμα.

Δεύτερο εντυπωσιακό στοιχείο του εξοπλισμού είναι η δυνατότητα τοποθέτησης άξονα στον κινητήρα αλλά και ηλεκτρικής γεννήτριας στο scooter ισχύος 1500 Watt για τις εκάστοτε ανάγκες ηλεκτροδότησης σε απομακρυσμένες περιοχές!

Σύμφωνα με τα όσα ακούγονται το RNT, που μοιάζει να βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο μελέτης, αναμένεται να μπει στη μαζική παραγωγή το 2015 και αυτό που μπορούμε να υποθέσουμε εμείς με σχετική σιγουριά είναι ότι η Hero μάλλον έχει στα σκαριά και ένα μοντέλο με πιο χαρακτηριστικά που ταιριάζουν καλύτερα στην «πολιτική» χρήση.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ