Το concept της Hero ονομάζεται iON και εντυπωσιάζει με την αισθητική του, τον τρόπο λειτουργίας του και τις τεχνολογίες που υιοθετεί. Αισθητικά, το iON μοιάζει να προήλθε από ταινία επιστημονικής φαντασίας. Και, αν κρίνουμε και από τις τεχνολογίες που υιοθετεί, πιθανότατα αυτό είναι αλήθεια!
Αναλυτικότερα, το iON διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος τροφοδοτείται από ένα νέο τύπο μπαταριών ιόντων λιθίου, αλλά και κυψέλες υδρογόνου, οι οποίες αυξάνουν την αυτονομία του. Τέλος, υπερπυκνωτές υπόσχονται προοδευτικότητα στην επιτάχυνση και το φρενάρισμα του iON.
Επιπλέον, ο ηλεκτρικός κινητήρας μεταδίδει την κίνηση απευθείας στους τροχούς hubless (δίχως κέντρα), οι οποίοι κινούνται μέσω της μαγνητικής ενέργειας. Με τον τρόπο αυτό εξαλείφεται κάθε τριβή και απώλεια ενέργειας. Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με τη Hero, είναι το iON να αναπτύσσει (θεωρητικά πάντα) ταχύτητα 0-100 χλμ./ώρα σε 5 δευτερόλεπτα και τελική 160 χλμ./ώρα. Επιπλέον, η αυτονομία του αγγίζει τα 300 χλμ.
Οι εντυπωσιακές τεχνολογίες, ωστόσο, δε σταματούν εδώ. Το iON διαθέτει ένα εξελιγμένο σύστημα αναρτήσεων, το οποίο η Hero ονομάζει m-link. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί επίσης τη μαγνητική ενέργεια, καθώς και αισθητήρες που αντιλαμβάνονται την κατάσταση του οδοστρώματος και προσαρμόζουν τη λειτουργία τους σε πραγματικό χρόνο. Ιδιαίτερο, τέλος, είναι και το τιμόνι της μοτοσικλέτας, με χειριστήρια τύπου joystick, που σύμφωνα με την εταιρεία δεν στρίβουν όπως ένα συμβατικό τιμόνι! Η Hero δεν αναφέρει τον τρόπο που γίνεται η αλλαγή κατεύθυνσης από τον αναβάτη, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι τροχοί διαθέτουν γυροσκόπια και ταχύμετρα που φροντίζουν για τη σταθερότητα του iON.
Τα 5 125άρια scooter με ABS και το καλύτερο φρενάρισμα
Ακόμα σκέφτεσαι «Είναι από την Κίνα, δεν είναι καλό»;
Keeway XDV 125 EVO: Ψηλό και ασφαλές adventure scooter για καθημερινές περιπέτειες
5 A2 μοτοσυκλέτες με λιγότερα από 5 χιλιάρικα
Αφησε το αυτοκίνητο και πάρε scooter – Μάθε τα οφέλη
ESF E-Ride F9S - Υποψήφιο για Best Electric by LS2
Voge SR3 2025: Υγρόψυκτος κινητήρας 244cc με 3,5λ/100χλμ μέση κατανάλωση
Ποια μεσαία scooter έχουν μεγάλες αυτονομίες και ταξιδεύουν άνετα;
Υπάρχει ιδανική μοτοσυκλέτα για την Ελλάδα;
SYM JETX 125 ABS: 125cc με Traction Control, φθηνότερο από 3.000
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr