Το concept της Hero ονομάζεται iON και εντυπωσιάζει με την αισθητική του, τον τρόπο λειτουργίας του και τις τεχνολογίες που υιοθετεί. Αισθητικά, το iON μοιάζει να προήλθε από ταινία επιστημονικής φαντασίας. Και, αν κρίνουμε και από τις τεχνολογίες που υιοθετεί, πιθανότατα αυτό είναι αλήθεια!
Αναλυτικότερα, το iON διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος τροφοδοτείται από ένα νέο τύπο μπαταριών ιόντων λιθίου, αλλά και κυψέλες υδρογόνου, οι οποίες αυξάνουν την αυτονομία του. Τέλος, υπερπυκνωτές υπόσχονται προοδευτικότητα στην επιτάχυνση και το φρενάρισμα του iON.
Επιπλέον, ο ηλεκτρικός κινητήρας μεταδίδει την κίνηση απευθείας στους τροχούς hubless (δίχως κέντρα), οι οποίοι κινούνται μέσω της μαγνητικής ενέργειας. Με τον τρόπο αυτό εξαλείφεται κάθε τριβή και απώλεια ενέργειας. Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με τη Hero, είναι το iON να αναπτύσσει (θεωρητικά πάντα) ταχύτητα 0-100 χλμ./ώρα σε 5 δευτερόλεπτα και τελική 160 χλμ./ώρα. Επιπλέον, η αυτονομία του αγγίζει τα 300 χλμ.
Οι εντυπωσιακές τεχνολογίες, ωστόσο, δε σταματούν εδώ. Το iON διαθέτει ένα εξελιγμένο σύστημα αναρτήσεων, το οποίο η Hero ονομάζει m-link. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί επίσης τη μαγνητική ενέργεια, καθώς και αισθητήρες που αντιλαμβάνονται την κατάσταση του οδοστρώματος και προσαρμόζουν τη λειτουργία τους σε πραγματικό χρόνο. Ιδιαίτερο, τέλος, είναι και το τιμόνι της μοτοσικλέτας, με χειριστήρια τύπου joystick, που σύμφωνα με την εταιρεία δεν στρίβουν όπως ένα συμβατικό τιμόνι! Η Hero δεν αναφέρει τον τρόπο που γίνεται η αλλαγή κατεύθυνσης από τον αναβάτη, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι τροχοί διαθέτουν γυροσκόπια και ταχύμετρα που φροντίζουν για τη σταθερότητα του iON.
Vespa Primavera Elettrica - Test
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο;
Kymco Skytown 125: Φρενάρει καλύτερα από όλα τα 125αρια της αγοράς
Suzuki GSX-8S σε έκδοση «Team Suzuki»
Ετοιμάζεται η νέα CFMoto 675NK
Πλήρη γκάμα ανταλλακτικών θα βρείτε στο e-shop της Piaggio Ξανθούλης
Συστήματα ram-air: Πηγαίνοντας με τον άνεμο!
Moto Guzzi V7 - Με όφελος 1.000 ευρώ μέχρι τέλος Οκτωβρίου
Τα γρηγορότερα 125cc Scooter στο 0-80
Δοκιμή Honda CBR 500R - Με «κουστούμι» Supersport βλέψεων
Παρουσίαση: Eneos GP4T Ultra Street 5W-40
Παρουσιάστηκε η νέα Yamaha MT-09 Y-AMT στην Ελλάδα
Husqvarna Vitpilen 401 – Πλούσιος εξοπλισμός και Euro5+ αναβάθμιση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr