Όταν θέλεις να συνδυάσεις οικονομία με βελτιωμένη οδική συμπεριφορά, ένα ηλεκτρικό scooter με μεγάλους τροχούς είναι η ιδανική λύση.
Ο σημαντικότερος λόγος που θα επιλέξει κάποιος είναι το πολύ μικρό κόστος μετακίνησης και συντήρησης. Εκτός από την οικονομία όμως, πολλοί αναβάτες αναζητούν ανώτερη οδηγική συμπεριφορά και το κενό αυτό έρχονται να καλύψουν τα scooter με μεγάλους τροχούς. Τα ηλεκτρικά scooter που ακολουθούν έχουν τροχούς 16 και 14 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, οι οποίοι προσφέρουν καλύτερη συμπεριφορά στις ανωμαλίες του δρόμου και μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.
Οι μεγάλοι τροχοί 16 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω, συμβάλουν στη σταθερότητα του F5 κατά την οδήγηση και την απορρόφηση των ατελειών στους δρόμους. Εκτός από τους μεγάλους τροχούς, το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και πίσω με διπλά ενισχυμένα αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Το F5 διαθέτει εμπρός και πίσω δισκόφρενα διαμέτρου 210mm και 190mm αντίστοιχα, με το εμπρός φρένο να είναι εξοπλισμένο με δαγκάνα διπλού εμβόλου και σωληνάκια υψηλής πίεσης. Το σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS να προσφέρει καλύτερη αίσθηση και απόδοση κατά το φρενάρισμα και το F5 χρειάζεται 12,8 από τα 50 μέτρα μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση. Στο standard εξοπλισμό περιλαμβάνονται, οθόνη LCD με αναλογικό ταχύμετρο και χειρολαβές με ενσωματωμένη σχάρα για τοποθέτηση βαλίτσας.
Προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης με επίπεδο πάτωμα και ευρύχωρη διπλή σέλα με αρκετό χώρο για αναβάτη και συνεπιβάτη. Ο ηλεκτροκινητήρας των 3000W τροφοδοτείται από δύο αποσπώμενες μπαταρίες λιθίου με χαρακτηριστικά 72V και 42Α, οι οποίες χρειάστηκαν 3 ώρες από το 31% μέχρι την πλήρη φόρτιση τους, με τη βοήθεια του φορτιστή των 10Α. Η συνεχής ισχύς του ηλεκτροκινητήρα των 3000W είναι στους 4,1 ίππους και στιγμιαία φτάνει τους 4,9 ίππους με τη μέγιστη ροπή να ανέρχεται στα 42,5ΝΜ. Με αυτά τα νούμερα το F5 είναι ικανό να αναπτύξει τελική ταχύτητα 75 χλμ./ώρα, με τις επιδόσεις του για το 0-50 και 20-60 να είναι 6,9 και και 8,3 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Η αυτονομία φτάνει τα 101 χιλιόμετρα, ενώ το F5 διαθέτει επίσης επιλογή λειτουργίας όπισθεν. Η τιμή του έχει διαμορφωθεί στα 2.990 ευρώ.
Ο κινητήρας του Versus 125 e είναι τοποθετημένος στον πίσω τροχό, αλλά στην αριστερή πλευρά του ψαλιδιού, με σαφές πλεονέκτημα έναντι των κινητήρων που αποτελούν παράλληλα και ζάντα του οχήματος. Επίσης, χάρη στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, απαιτείται λιγότερη ενέργεια κατά την εκκίνηση του οχήματος και κατά συνέπεια προκαλείται μικρότερη φθορά της μπαταρίας με την πάροδο του χρόνου. Η διάρκεια ζωής των μπαταριών του Versus 125 e φτάνει τους 1.100 κύκλους πλήρους φόρτισης. Είναι εξοπλισμένο με 2 μπαταρίες 72 Volt στα 21Ah και ζυγίζουν 11 κιλά η κάθε μία. Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν 2 μπαταρίες, η έξυπνη διάταξη τους αφήνει αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Ο φορτιστής 10Α του Versus 125 e μπορεί να φορτίσει πλήρως τη μια μπαταρία 21Ah σε μόλις 2,5 ώρες και περίπου 5 ώρες και τις δύο.
Το Versus 125 e προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης με επίπεδο πάτωμα και ευρύχωρη σέλα με αρκετό χώρο για αναβάτη και συνεπιβάτη. Η ελαφρώς υπερυψωμένη σέλα του συνεπιβάτη προσφέρει καλύτερη οπτική της κυκλοφορίας και περισσότερη άνεση στις μετακινήσεις. Οι μεγάλοι τροχοί 16” μπροστά και 14” πίσω, συμβάλουν στη σταθερότητα του Versus 125 e κατά την οδήγηση και την απορρόφηση των ατελειών στους δρόμους. Εκτός από τους μεγάλους τροχούς, είναι εξοπλισμένο με τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και πίσω με διπλά ενισχυμένα αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου.
Το Versus 125 e διαθέτει επίσης επιλογή λειτουργίας όπισθεν (Reverse mode), όπου με τη βοήθεια ενός κουμπιού, τίθεται σε λειτουργία η όπισθεν και ο αναβάτης μπορεί εύκολα να πραγματοποιήσει επιτόπιους ελιγμούς χωρίς να χρειαστεί να σπρώξει το scooter προς τα πίσω. Με την ενεργοποίηση της λειτουργίας όπισθεν ανάβουν παράλληλα και τα φώτα “ALARM” για την ειδοποίηση των υπόλοιπων οχημάτων στο δρόμο. Στον standard εξοπλισμό του Versus 125 e περιλαμβάνονται το κεντρικό και πλαϊνό σταντ, επιτρέποντας τη γρήγορη και αβίαστη στήριξη του scooter, οθόνη LCD με αναλογικό ταχύμετρο, χειρολαβές με ενσωματωμένη σχάρα για τοποθέτηση βαλίτσας ενώ στο πίσω τμήμα, ο φωτισμός είναι τεχνολογίας LED, σε φανάρι και φλας. Η τιμή του έχει διαμορφωθεί στα 3.190 ευρώ.
Το σχεδιαστικό τμήμα της Super Soco του έχει χαρίσει μια κομψή και σύγχρονη εμφάνιση, η οποία δίνει έμφαση στην καινοτομία αλλά ταυτόχρονα διατηρεί μια οικεία εικόνα σύμφωνα με τα scooter αισθητικά πρότυπα που γνωρίζουμε. Ποιοτικά το CPX βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, όπως όλα τα μοντέλα της Super Soco και δικαιολογεί απόλυτα κάθε ευρώ της συνολικής τιμής του.
Διαθέτει χώρο για δύο μπαταρίες λιθίου τελευταίας τεχνολογίας 60 Volt / 45 Ah οι οποίες λειτουργούν παράλληλα, αυξάνοντας τα επίπεδα αυτονομίας. Είναι αποσπώμενες ώστε να μπορούν να επαναφορτιστούν σε οικιακή πρίζα και χρειάζονται περίπου 3,5 ώρες μέχρι να αγγίξουν το 100% της πληρότητας τους. Η αυτονομία που προσφέρουν είναι από 140 έως 280 χιλιόμετρα, ανάλογα το επιλεγμένο mode οδήγησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας παρέχει ισχύς 4800 Watt ή αλλιώς 5,4 ίππων και εξαιρετική ροπή εκκίνησης 17,4 Kg-m. Διαθέτει τρία mode οδήγησης τα οποία περιορίζουν την τελική ταχύτητα στα 50 / 70 / 90 χλμ./ώρα χωρίς να μειώνουν την απόδοση. Η εναλλαγή ανάμεσα στα διαθέσιμα modes μπορεί να γίνει και εν κινήσει και βοηθάει στην επίτευξη μεγαλύτερης αυτονομίας κάθε φορά. Το αποτέλεσμα είναι η πραγματική αυτονομία να φτάνει τα 140 χιλιόμετρα στο γρήγορο πρόγραμμα, κάτι που αποδεικνύεται την ορθότητα τον ισχυρισμών της Super Soco. Η τιμή του έχει διαμορφωθεί στα 5.990 ευρώ.