LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο Brinco είναι ένα ποδήλατο για εκτός δρόμου οδήγηση, με ηλεκτρική υποβοήθηση. Θα παραχθεί σε 175 αντίτυπα, και σε τιμή κοντά στα 5.000 ευρώ.

Η ροπή του είναι αξιοθαύμαστη, καθώς μετρά ούτε λίγο ούτε πολύ... 6.1 kgm(!) –όσα περιμένει κανείς από μια μοτοσυκλέτα 600-650 κ.εκ.

Η μπαταρία Li-Ion 1 kWh αφαιρείται σε 15 δευτερόλεπτα από τη θέση της, συνδέεται στην πρίζα και φορτίζεται πλήρως σε δύο ώρες.

Ο κινητήρας διαθέτει τρεις επιλογές λειτουργίας, Sport, Urban και Eco, με ονομαστική ισχύ 2 kW (2.7 ίπποι) και μέγιστη ισχύ 3 kW (4 ίπποι).

Ηλεκτρικό Bultaco Brinco

Η νέα σελίδα στη σύγχρονη ιστορία της αναγεννημένης θρυλικής ισπανικής εταιρείας γράφεται με το τρίτο ηλεκτρικό μοντέλο που παρουσιάζει (στο διαδίκτυο για την ώρα), το off-road ηλεκτρικό ποδήλατο Brinco.

 
Τον περασμένο Μάιο η Bultaco παρουσίασε την ηλεκτρική της επιστροφή στην παραγωγή, με τα δύο πρώτα της μοντέλα, Rapitan και Rapitan Sport.

Αντλώντας έμπνευση από το ένδοξο παρελθόν της, βαφτίζει το νέο της και τρίτο κατά σειρά μοντέλο Brinco ως φόρο τιμής στο ομώνυμο δίχρονο 75 κ.εκ. μοτοσυκλετάκι που παρήγαγε τη δεκαετία του 70.

Το νέο Brinco στην ουσία είναι ένα ποδήλατο για εκτός δρόμου οδήγηση, με ηλεκτρική υποβοήθηση. Χτισμένο πάνω σε ένα αλουμινένιο πλαίσιο, κινείται με πετάλια σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται στο κέντρο του πίσω τροχού. Ο κινητήρας αυτός διαθέτει τρεις επιλογές λειτουργίας, Sport, Urban και Eco, με ονομαστική ισχύ 2 kW (2.7 ίπποι) και μέγιστη ισχύ 3 kW (4 ίπποι). Η δύναμή του κινητήρα περνάει στον πίσω τροχό μέσω ενός ποδηλατικού σασμάν 9 ταχυτήτων. Η ροπή του είναι αξιοθαύμαστη, καθώς μετρά ούτε λίγο ούτε πολύ... 6.1 kgm(!) –όσα περιμένει κανείς από μια μοτοσυκλέτα 600-650 κ.εκ.

Για ένα σύνολο 33 κιλών (συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας που ζυγίζει 7 κιλά) η απόδοση αυτή είναι κάτι παραπάνω από ικανή για μια τελική ταχύτητα 60χλμ/ώρα. Όσον αφορά στην αυτονομία του, αυτή εξαρτάται από τον τρόπο χρήσης. Έχεις την κλασική γκαζιέρα στο δεξί χέρι και δουλεύοντας μόνο με τον ηλεκτρικό κινητήρα στη μέγιστη απόδοσή του, θα βγάλει περίπου 30 χλμ. με μια φόρτιση. Ωστόσο σε συνδυασμό με πετάλι και πιο οικονομική λειτουργία, θα φτάσει στο μέγιστο των 100 χλμ. (αυτές τις ανακοινώσεις για την ιδανική αυτονομία των ηλεκτρικών δικύκλων πάντα τα ακούμε με σκεπτικισμό). Το βασικό του προσόν ωστόσο είναι πως η μπαταρία Li-Ion 1 kWh αφαιρείται σε 15 δευτερόλεπτα από τη θέση της, συνδέεται στην πρίζα και φορτίζεται πλήρως σε δύο ώρες. Και στο τέλος μπορείς πάντα να το χρησιμοποιήσεις ως απλό ποδήλατο, αν λ.χ. ξεπεράσεις την αυτονομία της μπαταρίας θα μπορείς πάντα να φτάσεις στον προορισμό σου πεταλάροντας (με κόπο βέβαια, αν κρίνουμε από το βάρος των 33 κιλών).

Εξοπλισμένο με πλευστά δισκόφρενα 203 χιλιοστών και αναρτήσεις ικανών διαδρομών, 200 χιλιοστά μπροστά και 220 πίσω, το Brinco υπόσχεται ικανότητες εκτός δρόμου, εκεί όπου η Bultaco έφτιαξε το όνομά της τις δεκαετίες του 1960 και 1970. Παράλληλα διαθέτει ασύρματη σύνδεση με iOS και Android συσκευές, όπου η ανάλογη εφαρμογή σερβίρει τις απαραίτητες hi-tech πινελιές, ως επιτάσσει η μόδα της εποχής.

Αρκεί βέβαια να μπορέσεις να αποκτήσεις ένα, γιατί δε θα είναι εύκολο. Η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει τον ερχόμενο Απρίλιο και θα κατασκευαστούν μόλις 175 κομμάτια, σε τιμή που εκτιμάται πως θα πλησιάζει τα 5.000 ευρώ. Τη στιγμή μάλιστα που γραφόταν η είδηση οι παραγγελίες είχαν ήδη κλείσει, σύμφωνα με το counter στην ιστοσελίδα του μοντέλου. Μεταχειρισμένο Brinco κανείς;

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ