Μια τυπική Honda Bros

Μια τυπική Honda Bros

Honda Bros (400-650): Μια μοτοσυκλέτα - cult!

Η Honda Bros θα μπορούσε να θεωρηθεί μία από τις «καλές ιδέες» του μοτοσυκλετισμού στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και στις αρχές του 1990.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Μια εποχή στην οποία η λέξη naked ήταν σχεδόν άγνωστη στην μοτοσυκλέτα, η Bros ήταν μία από τις πρώτες μοτοσυκλέτες που εναγκάλισε την συγκεκριμένη φιλοσοφία και έθεσε τα θεμέλια για περαιτέρω εξέλιξη. Μία από τις πιο αγαπητές… μεταχειρισμένες του κόσμου, η Honda Bros, παρά το ότι δεν έκανε και την καλύτερη δυνατή εμπορική πορεία, έχει μια ενδιαφέρουσα ιστορία από πίσω της…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Ντεμπούταρε το 1987 στα 650 κυβικά

Το Honda Bros έκανε την εμφάνιση του το 1987, ως μια naked μοτοσυκλέτα 650 κυβικών. Το μοτέρ της, θύμιζε την V2 μονάδα που εξόπλιζε και το Transalp την εποχή εκείνη, ενώ απέδιδε περίπου 56 ίππους. Η μοτοσυκλέτα έφερε πίσω ανάρτηση με μονόμπρατσο ψαλίδι και σύστημα Pro-Arm, μια διάταξη που παρέπεμπε άμεσα στο RC30, το θρυλικό πια VFR750R που κατέκτησε τον κόσμο των αγώνων Superbikes της εποχής. Το πιρούνι εμπρός ήταν συμβατικό, στα 41 χιλιοστά, οι τροχοί ήταν 17 ιντσών εμπρός και πίσω και το πλαίσιο ήταν αλουμινένιο, τύπου δύο δοκών. Η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας ήταν… χαμηλών τόνων, ακόμα και για τότε, όμως για πολλούς αυτή ακριβώς η ταυτότητα το κατέστησε «φετίχ». Καθώς απευθυνόταν στην Ιαπωνική αγορά, το μοντέλο παρήχθη και σε μια έκδοση 400 κυβικών, και πάλι με V2 μοτέρ αλλά με την ισχύ στους 37 ίππους.
 

Λεγόταν και… Hawk!

Σας θυμίζει κάτι η ονομασία; Η Honda παρουσίασε το νέο Hawk 11 πολύ πρόσφατα, όμως ξέρατε ότι το Bros ονομαζόταν και… Hawk; Πράγματι, όταν η μοτοσυκλέτα έφτασε στην Αμερική, δεν διατέθηκε με την αυθεντική της ονομασία. Αντίθετα, βαφτίστηκε Hawk, κάτι που δεν είναι καθόλου ασυνήθιστο μιλώντας για τις διεθνείς αγορές.
 

Δεν έσπασε τα ταμεία – Λατρεύτηκε ως «παρεισαγωγή»

Η Bros/Hawk ήταν μια μοτοσυκλέτα που δεν ήταν κακή, φαίνεται όμως ότι δεν ήταν και αρκετά καλή, ώστε να ξεχωρίσει για την εποχή, ούτε στην τοπική αγορά της αλλά ούτε και στην Αμερική. Για την Ευρώπη, η ιστορία είναι… λίγο πιο πολύπλοκη. Επίσημα, η Honda εισήγαγε την Revere 600 και 650 στην Γηραιά Ήπειρο, η οποία ήταν «ξαδερφάκι» της Bros με κάποιες διαφορές και μετεξελίχθηκε στην NT650 Deauville. Όμως, όταν τα Bros ξεκίνησαν να φτάνουν ως παρεισαγωγές και μεταχειρισμένα, από την Ιαπωνία, η χαμηλή τιμή τους και ο προσιτός οδηγικός του χαρακτήρας, του έδωσαν δεύτερη ευκαιρία. Και στην χώρα μας, το Bros θεωρείται ακόμα μια μοτοσυκλέτα-καλτ, που έχει κερδίσει τον σεβασμό νέων και παλιών με τα ιδιαίτερα της χαρακτηριστικά. Αναμφισβήτητα, ήταν μια «καλή ιδέα» και μια τυπική Honda, ήτοι ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα, με υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας και συμπεριφοράς.