Κινητήρας

Κινητήρας

Το Honda Forza 125 συνεχίζει να παίρνει κίνηση από τον τετραβάλβιδο, υδρόψυκτο κινητήρα 124,9 κ. εκ. με eSP (enhanced Smart Power) που αποδίδει 14,7 ίππους στις 8.750 σ.α.λ και 1,25 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ..


Το συγκεκριμένο μοτέρ εφοδιάζεται με τεχνολογίες χαμηλής τριβής, όπως μικροσκοπικές εγκοπές στο χιτώνιο, έκκεντρα τοποθετημένο κύλινδρο και ρουλεμάν χαμηλής τριβής, που συμβάλουν στην αύξηση της απόδοσης και στη διάρκεια ζωής των σωθικών. Οι επιδόσεις του δεν είναι φωτιά, αλλά σίγουρα θα προσφέρει την άμεση εκτίναξη στο φανάρι και την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της προσπέρασης μέσα στην πόλη.

Επίσης συνοδεύεται από ένα σύστημα start/stop που βοηθάει εξαιρετικά στο κομμάτι της οικονομίας. Συγκεκριμένα αν το scooter μείνει στο ρελαντί για 3 δευτερόλεπτα σταματά τη λειτουργία του και «αρπάζει» σε κλάσματα μόλις γυρίσεις το grip του γκαζιού, ίσως πιο γρήγορα από όλους τους ανταγωνιστές του, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει η μέση τιμής της κατανάλωσης να παραμένει στα 2,1 λτ./100 χλμ, νούμερο που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 11,7 λίτρων σημαίνει αυτονομία πάνω από 500 χλμ.
 

Σελίδα 1Honda Forza 125 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση-Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση- Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 9Επιδόσεις
BEST BUY
GORGOLIS