Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
2 Φωτογραφίες »

Το Honda Forza 125 έχει χτιστεί πάνω σε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, που προέρχεται από το 350 και προσφέρει την απαραίτητη ακαμψία και αντοχή που χρειάζεται ο αναβάτης στο δρόμο.Μάλιστα καταφέρνει να είναι ανθεκτικό και στιβαρό χωρίς να εκτοξεύει το βάρους του scooter, το οποίο με υγρά φτάνει τα 164 κιλά.


Στο κομμάτι των αναρτήσεων, μπροστά συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 33 χιλιοστών και πίσω δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, τα οποία συνεργάζονται με ένα μονοκόμματο, αλουμινένιο ψαλίδι.

Οι άνθρωποι της Honda για τον τομέα της πέδησης έχουν επιλέξει ένα δισκόφρενο 256 χλστ. μπροστά, το οποίο συνδυάζεται με ένα δισκόφρενο 240 χλστ. πίσω και δικάναλο σύστημα ABS, ενώ ο μπροστινός τροχός 15 ιντσών φοράει ελαστικό διάστασης 120/70 και ο 14αρης πίσω 140/70

Σελίδα 1Honda Forza 125 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση-Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση- Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 9Επιδόσεις
BEST BUY
GORGOLIS