Honda: Νέα πατέντα για supersport V4
Γνωστό εδώ και καιρό είναι πως η Honda ετοιμάζει κάτι μεγάλο στη κορυφαία κατηγορία των superbikes, κατοχυρώνοντας συνεχώς νέες πατέντες για το V4 μοντέλο της. Η πιο πρόσφατη πατέντα αφορά το σύστημα μεταβλητών χοανών στην εισαγωγή, την απενεργοποίηση και τον μεταβλητό αριθμό των κυλίνδρων.
HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!
Στα σκαριά το νέο superbike της Honda
Η εν λόγο πατέντα για τον V4 κινητήρα με την απενεργοποίηση του κυλίνδρου και την ανίχνευση φορτίου, δεν είναι κάτι καινούργιο για την Honda, αφού από το 2013 έχει κατοχυρώσει το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τη συγκεκριμένη σχεδίαση στις ΗΠΑ και Ιαπωνία. Πρόσφατα όμως, ο κινητήρας αυτός έλαβε προστασία και στη Γερμανία και ΕΕ. Ξεπερασμένη τεχνολογία θα πει κανείς, συνεχίζει όμως να «ταράζει» τα νερά!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τεχνολογία έγχυσης καυσίμου σε μεταβλητή χοάνη εισαγωγής
Πριν μερικές μέρες, ο ιαπωνικός κολοσσός υπέβαλε την ανάλογη αίτηση στο Γερμανικό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας, για μία εφεύρεση που αφορά τον κινητήρα V4 που εξελίσσει. Στις πληροφορίες που διέρρευσαν γίνεται λόγος πως η έγχυση καυσίμου θα γίνεται σε μεταβλητές χοάνες εισαγωγής, οι οποίες ρυθμίζονται από ένα ηλεκτρικό μοτεράκι σε συνδυασμό με το σύστημα ride-by-wire. Στο παρελθόν είχαμε δει σχετικά παρόμοια συστήματα όπως αυτό της MV Agusta F4 ή των σημερινών Yamaha R1 και R6. Επιστρέφοντας όμως στα σχέδια της εταιρείας, το ενδιαφέρον συγκεντρώνει η σχεδίαση και το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας που θυμίζει την εμφάνιση του αγωνιστικού RC213, τροποποιημένο απλά για νόμιμη χρήση σε δρόμο.
Απενεργοποίηση κυλίνδρων στις χαμηλές στροφές
Σε ότι αφορά την απενεργοποίηση κυλίνδρων σε ένα κινητήρα, είναι μία τεχνολογία που συναντάμε κατά κόρων στο συγγενικό χώρο του αυτοκινήτου. Σε πολυκύλινδρους και μεγάλους κινητήρες όταν βρίσκονται σε χαμηλές ταχύτητες όπως αυτές της κίνησης μέσα σε πόλη, έχουν τη δυνατότητα να απενεργοποιούν μερικούς κυλίνδρους, με στόχο την εξοικονόμηση καυσίμου. Από την άλλη, υπάρχουν κατασκευαστές σαν την Ducati που χρησιμοποιούν μία ανάλογη τεχνολογία για να ρυθμίσουν τη θερμοκρασία που αναπτύσσει η πίσω κεφαλή σε έναν κινητήρα διάταξης V, συνεπώς και των κυλίνδρων. Κάπως έτσι, η Honda σκέφτεται πως θα λειτουργεί μόνιμα το νέο κινητήρα ως παράλληλο δικύλινδρο, αλλάζοντας σε τετρακύλινδρη λειτουργία σε υψηλότερες ταχύτητες.
Συνέχεια του άρθρου >>>Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »