Honda Project 2&4 powered by RC213V.

Μοιάζει με μονοθέσιο F1 και είναι ηθελημένο αυτό. Πηγή έμπνευσης το RA272 του 1965.

Φαντάζεστε τον εαυτό σας σε μια ελληνική λεωφόρο με αυτό;

Η θέση οδήγησης λες και σχεδιάστηκε για να τρώει ο οδηγός στα μούτρα ότι περνά από το μπροστά αριστερό λάστιχο.

Η ψηλή εισαγωγή αέρα είναι ένα ξεκάθαρο στοιχείο από τη F1.

Οι πίσω πάντως θα θαυμάζουν ατελείωτα στα φανάρια.

Η κρεμαστή θέση οδήγησης δείχνει πολύ ενδιαφέρουσα.

Τα πετάλια του οδηγού. Από πάνω είναι ο προτζέκτορας που προβάλλει πληροφορίες στην οθόνη οργάνων.

Προσδεθείτε ενόψει απογείωσης.

Ακόμη και το χιαστί φωτιστικό σώμα είναι πρωτότυπο.

Το κόκπιτ περιλαμβάνει ένα διάφανο κρύσταλλο, πάνω στο οποίο ένας προτζέκτορας από πίσω προβάλλει τα όργανα.

Μια γεύση από το κάθισμα του Project 2&4.

Honda Project 2&4: Η αποκάλυψη

Αφού μας κέρασε teaser με γεύση αυτοκινήτου και μετά τις πρώτες φωτογραφίες, η Honda παρουσίασε το Project 2&4 με κινητήρα RC213V-S στη Φρανκφούρτη, παρέα με μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

 
Το μονοθέσιο roadster της Honda ξεχωρίζει από την επιλογή του κινητήρα. Η εκπολιτισμένη εκδοχή του V4 των MotoGP και των 999 κ.εκ. όπως τροποποιήθηκε για χρήση δρόμου στην περίπτωση του RC213V-S είναι περιορισμένη στις 14.000 σ.α.λ. και αποδίδει 215 ίππους με 12 κιλά ροπής στις 10.500. Εδώ, στην τετράτροχη περίσταση, συνοδεύεται από το αυτόματο DCT κιβώτιο της Honda, όπως το γνωρίζουμε από διάφορες εφαρμογές του, όπως τα VFR1200, το Integra κ.ο.κ.

Η εμφανισιακή έμπνευση αντλήθηκε από το θρυλικό μονοθέσιο F1 της Honda, Honda RA272 του 1965 και στην περίπτωσή μας καταλήγει σε ένα αυτοκίνητο με μήκος 3,040 χλστ., πλάτος 1.820 χλστ και ύψος 995 χλστ. Το συνολικό του βάρος είναι περιορισμένο στα 405 κιλά, οπότε με το ιδιαίτερα χαμηλό του κέντρο βάρος περιμένουμε να προσφέρει μιαν ανεπανάληπτη οδηγική εμπειρία.

Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του δεν είναι άλλο από την "κρεμαστή" θέση οδήγησης, στην οποία ο οδηγός βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του οχήματος και για την οποία η Honda δηλώνει πως εκφράζει τη μοτοσικλετιστική πλευρά του Project 2&4, τουλάχιστον ως προς την αίσθηση που προσφέρει στον οδηγό.

Πρόκειται για ένα όχημα που μάλλον δε θα έχουμε την τύχη να οδηγήσουμε, και φανταστείτε πως ακόμη δεν έχουμε ακούσει τιμή. Πάντως δείχνει πολύ ενδιαφέρον και μας κάνει να ονειρευόμαστε μια κόντρα με το KTM X-Bow.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ