Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Όταν μιλάμε για την επιτομή της πολυτελείας η Norden 901 Expedition είναι εκεί για να μας δείξει ότι είναι αποφασισμένη να διεκδικήσει δυναμικά τη θέση της στα μεγάλα On-Off, ξεκινώντας από τα δύο ξεχωριστά τμήματα της σελάς για οδηγό και συνεπιβάτη, που είναι ντυμένα με ύφασμα αλκαντάρας και φέροντας ενίσχυση στο σημείο που κάθεται ο αναβάτης και στο εμπρός μέρος της σέλας του συνεπιβάτη. Δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι διακριτικές πινελιές φέροντας το κίτρινο χρώμα στις ραφές της σέλας, το λογότυπό «Η» στο σημείο του συνεπιβάτη και η λέξη Norden στo εμπρός μέρος της σέλας του οδηγού. Καθώς έρχεται η ώρα να διανύσεις χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομους και επαρχιακές διαδρομές θα εκτιμήσεις την πολύ καλή δουλειά που έκανε το τμήμα ερευνών της Husqvarna για να επιτύχει την κατάλληλη εργονομία και να υπολογίσει το ποσοστό πυκνότητας που χρειάστηκε για να δημιουργηθεί η σέλα της 901 Expedition, ώστε να μην κουράζει σε πολύωρη οδήγηση. Φέρει δύο επίπεδα θέσεων, η χαμηλή θέση είναι στα 875χλστ από το έδαφος και η υψηλή είναι στα 895χλστ από το έδαφος, ώστε να μας φέρει στην ιδανική θέση για εμάς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Εκεί που πηγαίνεις βλέπεις ένα χωματόδρομο και σε πιάνει η μανία να πας να δεις που οδηγεί, κατεβαίνεις λύνεις στα γρήγορα το παξιμάδι που κρατάει το λάστιχο που είναι τοποθετημένο πάνω στο πατητήρι και βγαίνουν τα νύχια της «αρκούδας» για να μην γλιστράνε οι σόλες από τις μπότες. Σημαντικό παράγοντα έρχεται να παίξει και το τιμόνι μεταβλητής διατομής που είναι ρυθμιζόμενο για να επιτευχθεί η καλύτερη θέση, ώστε να έχουμε πιο σωστό έλεγχο όταν οδηγούμε σε όρθια θέση. Η θέση του συνεπιβάτη είναι εξίσου άνετη δίνοντας τη δυνατότητα να κρατιέται από τις πλαϊνές χειρολαβές και με ικανοποιητικές εργονομικές θέσεις γωνίας των ποδιών. Έχει τοποθετηθεί ψηλότερη ζελατίνα σε σχέση με το απλό Norden, ως προς την επίτευξη καλύτερης κάλυψης από τον αέρα, καθώς δεν θα ενοχληθείς καθόλου από το στήθος και πάνω, εκτός αν το ύψος αγγίζει τα 2 μέτρα που και εκεί δεν θα υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα, καθώς και ένα ενδιάμεσο κενό για την αποβολή των ταλαντώσεων. Όταν θα έρθουν οι έντονες ανησυχίες για αχαρτογράφητες περιοχές η ενσωματωμένη βάση GPS θα μας λύσει τα χέρια, διότι η επιλογή που μας δίνει η Husqvarna από την TFT οθόνη των 5,3 ιντσών ώστε να συνδεθεί μέσω έξυπνης συσκευής με την εφαρμογή Ride Husqvarna για πλοήγηση, μουσική και κλήσεις δίνεται με extra κόστος των 142,23 ευρώ.

Σελίδα 1Husqvarna Norden 901 Expedition - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά