Το κύριο μέρος μιας αρκούδας για να στηρίξει την μεγαλεπήβολη μορφή της, είναι τo σκαρί, το λεγόμενο πλαίσιο στην περίπτωση της μοτοσικλέτας, όπου εδώ φέρει ένα άκαμπτο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο χρησιμοποιώντας τον κινητήρα του 901 ως ενεργό μέλος. Η διαχείριση του βάρους της γίνεται με ευκολία, καθώς τα 214,5 κιλά που έχει χωρίς υγρά την καθιστούν μία μοτοσικλέτα που δεν θα δυσκολέψει σε επιτόπιες μανούβρες και ελιγμούς. Η Husqvarna κατάφερε να πάει στα 270χλστ την απόσταση από το έδαφος τοποθετώντας σε αυτήν την έκδοση αναρτήσεις τις WP χρησιμοποιώντας το μοντέλο XPLOR όπου βρίσκουμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστινό με ανεστραμμένο πιρούνι των 48χλστ και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ χωρίς μοχλικό που αυξάνουν τις δυνατότητες του Norden για οδηγική ευχαρίστηση και να μην του στέκεται τίποτα εμπόδια στο διάβα του. Σε αυτό βέβαια συμβάλουν και οι ακτινωτοί τροχοί των 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω όπου σε συνδυασμό με τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης τα Pirelli Scorpion Rally STR προσφέρουν καλύτερη αίσθηση και απόδοση σε μεικτής χρήσης τερέν. Μιας και ο τομέας του στησίματος μιας μοτοσικλέτας μελετήθηκε για να φέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, στο σύστημα της πέδησης για να επιτευχθεί η ανάλογη ακινητοποίηση, αναλαμβάνουν εκεί χρέη αστυφύλακα οι δύο δίσκοι των 320 χιλιοστών της Galfer με τις τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες μπροστά και την διπίστονη δαγκάνα πίσω με δίσκο 260 χιλιοστών. Όλες οι σύγχρονες μοτοσικλέτες εξοπλίζονται όλο ένα και πιο πολλές με Cornering ABS, έτσι δεν θα μπορούσε να λείπει και από το Norden η μονάδα 9.1 MP της Bosch για πιο ασφαλές φρενάρισμα μέσα στην στροφή. Κλείνοντας πρέπει να τονίσουμε ότι σαν γνήσιο πριόνι δεν θα μπορούσε να μην έχει επιλογή για απενεργοποίηση του ABS στον πίσω τροχό για παιχνίδια σε χώμα και άσφαλτο.