Η Husqvarna Norden 901 Expedition είναι μία μοτοσικλέτα που θα σε κάνει να σκέφτεσαι να πας «ήρεμα» και να μην την λερώσεις λόγω της πολυτελής αίσθησης που σου αποπνέει. Το μόνο που χρειάζεται είναι να γεμίσεις με βενζίνη το ρεζερβουάρ των 19 λίτρων, να βάλεις πρώτη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων και να ξεκινήσεις τη βόλτα σου χωρίς προγραμματισμό και σίγουρα από τα πρώτα κιόλας μέτρα θα σου δείξει τη κατεύθυνση να πάρεις. Καθώς αρχίζεις και βγαίνεις από το κλεινόν άστυ, το δεξί γκριπ σε συνδυασμό με τον ροπάτο κινητήρα και τον αψεγάδιαστο ψεκασμό του, σε βάζει με το καλημέρα να ανεβάσεις ρυθμό και να κάνεις τα 0-100 σε 3,83 δευτερόλεπτα, βάζοντας άγκυρα όταν θα χρειαστεί να επιβραδύνει από τα 100-0 σε 45 μέτρα. Λίγο πριν βγεις στην επόμενη έξοδο που οδηγεί σε ανοιχτές και στενές διαδρομές η γκαζιέρα σου φωνάζει θέλω να δω σε πόσα δευτερόλεπτα θα κάνω τα 0-160 όπου έρχονται σε 8,44, αλλά δεν σου φτάνει να δεις μόνο το τριψήφιο νούμερο αρχίζοντας από το 1, κλειδώνεις την γκαζιέρα και με την χρήση του Shifter ανεβάζεις τις σχέσεις ιδανικά, με ευκολία για να περάσει το 1 και να γίνει 1+1=2 με αποτέλεσμα το ταχύμετρο να σταματήσει στα 223 χλμ/ώρα χωρίς ίχνος κοσκινίσματος του τιμονιού μιας και το σταμπιλιζατέρ κάνει την δουλειά αξιοπρεπέστατα.
Αφού είδες που σταματάει η τελική της ταχύτητα, αποφασίζεις να κινηθείς σε ρυθμούς ταξιδίου επιλέγοντας μία ταχύτητα κάπου ανάμεσα στα 140 με 170χλμ/ώρα μιας και η ψήλη ζελατίνα στέκεται επάξια απέναντι στον αέρα αποβάλλοντας τον πάνω από τους ώμους μας. Διανύοντας τα χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, διακρίνει η δεξιά κόρη του οφθαλμού σου ένα μαγευτικό τοπίο, σκέφτεσαι… θα βρω καμία άλλη «αρκούδα» εκεί για να αρχίσω τα παιχνίδια στο στενό επαρχιακό οδικό δίκτυο, που πάρα τον 21` τροχό θέλω να μπαίνω παντού με πλαγιολίσθηση, να βγάζω πόδι σαν άλλος μοταρντάς και να βγαίνω με ανύψωση του μπροστινού τροχού. Αφού ευχαριστηθείς αυτό το κομμάτι, κάθεσαι και αναρωτιέσαι, μήπως το έντονο ταμπεραμέντο της μας μπέρδεψε και δεν έχουμε καταλάβει για πού προορίζεται…!!! Και όμως όχι, είναι ένα On σύνολο που θα σε πάει γρήγορα, ήρεμα και γεμάτο διάθεση στα εντός δρόμου κομμάτια, άλλα όταν έρθει η ώρα να ξεδιπλώσει τις αρετές του Off χαρακτήρα, το μόνο που θα σε προβληματίζει είναι, αν διάλεξες το σωστό δασικό κομμάτι για να ευχαριστηθείς λασπωμένα τερέν! Η θέση θα βολέψει στο υψηλό επίπεδο ώστε να μπορείς να έρχεσαι πιο κοντά στο μπροστινό μέρος της και να παίξεις μαζί της. Όταν θα χρειαστεί να σηκωθείς όρθιος, εκεί θα καταλάβεις τη θέση που χρειάζεται ακριβώς να ρυθμίσεις στα καβαλέτα το τιμόνι και το μόνο που θα πρέπει να εξοικειωθείς μαζί του θα είναι το ρεζερβουάρ που ανοίγει στα πλάι για να εναρμονιστεί με τα πλαϊνά πλαστικά και να συντελέσει σημαντικό ρολό στις πτυχές ταξιδίου. Η ευκολία χρήσης που μας παρέχουν τα φωτιζόμενα χειριστήρια για την πλοήγηση στο βασικό μενού, μπορούν να επιλεχθούν αρκετά βασικά στοιχειά προσάρμοσης οδηγικού στυλ εν κινήσει είναι κάτι το πολύ θετικό χωρίς να σου αποσπάει αρκετά την προσοχή σου από τον δρόμο.