Hyosung GV650 – Τι φέρνει το νέο V Cruiser της Κορεάτικης εταιρείας
- V-Twin κινητήρας 647cc με απόδοση 72 ίππων.
- Δύο δισκόφρενα μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και δικάναλο ABS.
- Ανεστραμμένο πιρούνι και μεγάλο μεταξόνιο για σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες.
- Aνετη σέλα, Cruiser αισθητική και τιμή 7.599 ευρώ.
V-Twin κινητήρας 647cc με απόδοση 72 ίππων
H Hyosung επανήλθε δυναμικά σχετικά πρόσφατα στην ελληνική αγορά, με τα μοντέλα Bobber 125 και Bobber 300, των οποίων μόλις κατέφτασαν και οι εκδόσεις EVO, με το ανανεωμένο ανεστραμμένο πιρούνι. Όμως η Hyosung έχει άλλον έναν άσο στο μανίκι, με το Speed Cruiser GV 650 V-TWIN το οποίο, όπως αποκαλύπτει και το όνομά του, είναι ένα Cruiser μεσαίου κυβισμού, στην καρδιά του οποίου βρίσκεται ένας V κινητήρας 650cc, ο οποίος σχεδιαστικά «πατάει» στους ήδη αξιόπιστους και δοκιμασμένους V κινητήρες της Suzuki που χρησιμοποιήθηκαν στα V-STROM 650, μέσω της συνεργασίας που για δεκαετίες έχει αναπτύξει η Suzuki με την Hyosung. Στην περίπτωση του GV 650, ο υδρόψυκτος, οκταβάλβιδος V κινητήρας (90°) αποδίδει 72 ίππους και 8.750 σ.α.λ. και 61 Nm ροπής στις 7.500 σ.α.λ., ενώ συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα.
Δύο δισκόφρενα μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και δικάναλο ABS
Στον τομέα της πέδησης, το GV 650 εξοπλίζεται με δύο υδραυλικά δισκόφρενα 300mm, στα οποία πιάνουν τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ στο πίσω μέρος βρίσκουμε ένα μεγάλο υδραυλικό δισκόφρενο 270mm με διπίστονη δαγκάνα. H Bosch παρέχει το δικάναλο ABS, το οποίο φροντίζει να μην μπλοκάρουν οι τροχοί σε καμία περίπτωση. Οι ζάντες έχουν διάμετρο 18” και 17”, με τα ελαστικά που τις ντύνουν να είναι διαστάσεων 120/70 και 180/55 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Ανεστραμμένο πιρούνι και μεγάλο μεταξόνιο για σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες
Κοιτώντας τα χαρακτηριστικά του GV 650 το μάτι πέφτει κατευθείαν στο μεγάλο μήκος (2.365mm) και στο μεγάλο μεταξόνιο (1.685mm), τα οποία αφενός συμβαδίζουν με την κατηγορία των Cruiser και αφετέρου θα δίνουν μια έξτρα σταθερότητα στο GV 650, ακόμα και σε πιο υψηλές ταχύτητες – κάτι που χρειάζεται καθώς σύμφωνα με την Hyosung μπορεί να ξεπεράσει τα 200 χλμ./ώρα! Στην γενικότερη καλή οδηγική συμπεριφορά σίγουρα θα συμβάλλει και το ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά, το οποίο λογικά θα του δίνει και μια καλύτερη συμπεριφορά στην είσοδο της στροφής – αν και για αυτό θα πρέπει να περιμένουμε τη δοκιμή της μοτοσυκλέτας για να αποφανθούμε. Όσον αφορά τις αναρτήσεις, πέρα από το ανεστραμμένο πιρούνι βρίσκουμε στο πίσω μέρος δύο αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης.
Ανετη σέλα, Cruiser αισθητική και τιμή 7.599 ευρώ
Στο κομμάτι της εμφάνισης, το GV 650 ακροβατεί μεταξύ μιας κλασικίζουσας Cruiser αισθητικής και της σύγχρονης εποχής, με πολλά στοιχεία πάνω του να δείχνουν την μοντέρνα λογική που επέλεξε να χρησιμοποιήσει η Hyosung. Τα φωτιστικά σώματα είναι πλήρως LED, το ντεπόζιτο είναι «αφράτο» στην εμφάνιση και φτάνει τα 16 λίτρα, ενώ η σέλα στα 700mm απόσταση από το έδαφος είναι πλούσια σε μέγεθος, ειδικά στον τομέα του αναβάτη. Οι κόκκινες ραφές που τη διατρέχουν και ο στρογγυλός προβολέας με το μασκάκι από πάνω τονίζουν την Cruiser αισθητική, ενώ το GV 650 καταφτάνει στην Ελλάδα στην ανταγωνιστική τιμή των 7.599 ευρώ.