LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Yamaha παρουσίασε επίσημα το YZF-R3 με το δικύλινδρο κινητήρα των 321 κ.εκ. και 42 ίππων.

Στα πρότυπα του μικρού R125 αλλά και του μεγαλύτερου R6 η σχεδίαση του R3.

Τα κλιπόν είναι πάνω από την πλάκα του τιμονιού για πιο άνετη καθημερινή μετακίνηση.

Συμβατικό πιρούνι και συμβατική στήριξη της δαγκάνας για το R3. Γιατί Yamaha;

Ιδού το Yamaha YZF-R3!

H Yamaha έκανε τελικά την κίνησή της στα μικρά-μεσαία sport και παρουσίασε επίσημα το YZF-R3. Με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 42 ίππων και 321 κ.εκ., βάρος 169 κιλά γεμάτο και σχεδίαση που σκίζει!

 
Η εμφάνιση του νέας μικρομεσαίας sport μοτοσικλέτας της Yamaha ακολουθεί τα πρότυπα του μικρότερου YZF R-125 που παρουσιάστηκε σχετικά πρόσφατα και είναι άκρως επιθετική στα sport πρότυπα της κατηγορίας.

Η μόνη ένσταση από τη δική μας πλευρά, καθαρά στον τομέα της σχεδίασης είναι η επιλογή του συμβατικού πιρουνιού για την ανάρτηση του εμπρός τροχού. Τη δουλειά του σίγουρα θα την κάνει. Χάθηκε, όμως, ένα ανεστραμμένο με χρυσά καλάμια, όπως αυτό που χρησιμοποιεί το R125; Το ίδιο ισχύει και για τη διπίστονη δαγκάνα του εμπρός δίσκου των 298 χλστ. (220 χλστ. πίσω) η οποία έχει τοποθετηθεί στο πιρούνι με συμβατικό τρόπο και όχι ακτινικά όπως στον μικρότερο αδερφό. Πέρα από αυτό το σημείο το R3 είναι άκρως εντυπωσιακό και δεν έχει να ζηλέψει κάτι από sport μοτοσικλέτες μεγαλύτερου κυβισμού.

Κινητήρας: Ολοκαίνουριος και δυνατός
Αυτό είναι και το πιο ενδιαφέρον σημείο του R3, αφού πρόκειται για έναν ολοκαίνουριο υγρόψυκτο κινητήρα 321 κ.εκ. με διάμετρο και διαδρομή κυλίνδρου στα 68 και 44,1 χλστ αντίστοιχα και στρόφαλο 180 μοιρών. Σίγουρα το συγκεκριμένο μοτέρ θα το δούμε και σε άλλες μοτοσικλέτες πέρα από το R3. Η ισχύς του αγγίζει τους 42 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και αυτό το κάνει νόμιμο για κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α2. Η ροπή ανέρχεται στα τρία Kgm στις 9.000 σ.α.λ. Από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία στις προδιαγραφές του μοτέρ είναι η offset τοποθέτηση των κυλίνδρων για μειωμένες τριβές, αλλά και οι ίδιοι οι αλουμινένιοι κύλινδροι που περιέχουν ένα μίγμα πυριτίου που μειώνει επίσης τις απώλειες ισχύος -λόγω μειωμένων τριβών.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις: Επιρροές από R1!
Το πλαίσιο του R3 είναι ατσάλινο σωληνωτό τύπου διαμάντι με τη διάμετρο των κυρίων δοκών στα 35 χλστ. Το συμβατικό πιρούνι έχει διάμετρο καλαμιών 41 χλστ. Η διαδρομή του ανέρχεται στα 130 χλστ. ενώ η διαδρομή του αμορτισέρ φτάνει τα 125 χλστ. Το ατσάλινο ψαλίδι έχει μήκος 573 χλστ. και η αναλογία του σε σχέση με το μεταξόνιο είναι ακριβώς η ίδια με του YZF-R1, ενώ η κατανομή βάρους εμπρός και πίσω είναι 50/50.

Η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι σχετικά χαμηλή  στα 780 χλστ. και σε συνδυασμό με τα ψηλά τοποθετημένα κλιπόν, το R3 αναμένεται να είναι χρηστικό στο αστικό περιβάλλον και ιδιαίτερα ευέλικτο, με μεταξόνιο μόλις 1.380 χλστ.. Το συνολικό βάρος της μοτοσικλέτας, με γεμάτο το 14λιτρο ρεζερβουάρ και λάδια, ανέρχεται στα 169 κιλά συμπεριλαμβανομένου και του ABS που ανήκει στον βασικό εξοπλισμό της μοτοσικλέτας.

To Yamaha YZF-R3 θα είναι διαθέσιμο από τον Απρίλιο του 2015 σε μαύρο και μπλε χρώμα.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ