LIVE: κίνηση στους δρόμους

Dragster look με ουσία.

Μπροστινό φρένο; Τι να το κάνεις στη Bonneville;

Και προσπαθείς να κρυφτείς εκεί πίσω...

Οι δοκιμές στην έρημο προσομοιάζουν μια κατάσταση όπου το χώμα θα αντικατασταθεί από αλάτι.

Τα μαρσπιέ του αναβάτη είναι πάνω στον άξονα του πίσω τροχού!

Εκθεσιακό κομμάτι με λειτουργικότητα.

Μακρύ, χαμηλό και μαύρο. Black bullet Scout.

Αυτό το Scout πάει τέζα. Το πόσο θα το μάθουμε τον Αύγουστο.

Το Spirit of Munro είναι το προηγούμενο custom που έφτιαξε ο Jeb Scolman για λογαριασμό της Indian.

Indian Black Bullet Scout

Η Indian μας παρουσιάζει μια custom κατασκευή που φτιάχτηκε από τον πιο κατάλληλο άνθρωπο πάνω σε ένα Scout με στόχο να τραβήξει τα βλέμματα του κόσμου πριν πάει στην Bonneville για να σπάσει ρεκόρ.

 
Όσο πλησιάζει ο Αύγουστος και οι δύο μεγάλες διοργανώσεις στην έρημο αλατιού Bonneville, η περίφημη Speed Week στις αρχές του μήνα και τα Motorcycle Speed Trials προς το τέλος του, τόσο η επικαιρότητα - ειδικά στις ΗΠΑ - προσαρμόζεται αναλόγως.

Η Indian ζήτησε από τον custom κατασκευαστή Jeb Scolman να φτιάξει μια σπέσιαλ κατασκευή στα πλαίσια των Custom Scout Series. Αν το όνομα του Scolman σας ακούγεται γνωστό, είναι από την προηγούμενη συνεργασία μαζί της στο Spirit of Munro, τη μοτοσικλέτα-φόρο τιμής στον Burt Munro, τον άνθρωπο που έγινε θρύλος στη Bonneville με την χειροποίητη Indian του και ενέπνευσε την ταινία "The world's fastest Indian". Οι οδηγίες ήταν απλούστατες: πάρε το Scout και κάνε ό,τι θες.

Ο Scolman αποφάσισε να πάρει τον δρόμο του αλατιού, φτιάχνοντας μια μοτοσικλέτα που όχι απλώς θα δείχνει γρήγορη, αλλά θα είναι και στην πράξη. Έτσι το αποτέλεσμά του είναι ένα μινιμαλιστικό streamliner που ξεχωρίζει από το μακρύ και χαμηλό σουλούπι, το οποίο αφενός αποπνέει μια αύρα ταχύτητας, αλλά είναι και επί τούτου σχεδιασμένο. Προσέξτε λ.χ. τα μαρσπιέ του αναβάτη που πρακτικά είναι στον πίσω τροχό ή την πλήρη απουσία μπροστινού φρένου. Η όλη θέση οδήγησης είναι φτιαγμένη για να βάζει τον αναβάτη σε φάση dragster, ξαπλωμένο στο ρεζερβουάρ και κρυμμένο πίσω από το εξίσου μίνιμαλ αεροδυναμικό φέρινγκ.

Φυσικά, εκτός από την dragster γεωμετρία, υπάρχει πολλή δουλειά και στην εμφανισιακή λεπτομέρεια, τα χρώμιά της κλπ. Διότι η πρώτη δουλειά που θα κληθεί να κάνει αυτή η custom μοτοσικλέτα θα είναι να πάει στο Sturgis και να προσφέρει δημοσιότητα στην Indian ως έκθεμα βιτρίνας.

Μετά όμως θα φύγει κατευθείαν για Bonneville Salt Flats και συμμετοχή στη Speed Week, όπου με τα 1200 κ.εκ. του κινητήρα της θα πρέπει υποχρεωτικά να μπει στην κατηγορία των 1350 κ.εκ. (η αμέσως μικρότερη είναι των 1000) και θα κυνηγήσει ένα ρεκόρ γύρω στα 340 χ.α.ώ. για να γραφτεί στα επίσημα βιβλία της Bonneville. Συνεπώς πρέπει να περιμένουμε άφθονη δουλειά στα σωθικά του κινητήρα, ο οποίος στη στοκ μορφή του δεν έχει καμιά απολύτως ελπίδα να δει αυτά τα νούμερα. Εδώ ο κύριος Scolman δε μας έχει ενημερώσει για τα πεπραγμένα του, αλλά είναι βέβαιο πως έχει μπει το σχετικό χεράκι ώστε η Black Bullet Scout να πάει στη Speed Week με ελπίδες και όχι για να γίνει απλώς ρεζίλι.


 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ