Μαζί με το ανανεωμένο Versys 1000 η Kawasaki παρουσίασε και το ανανεωμένο 650 που ακολουθεί κατά γράμμα τα αισθητικά πρότυπα του μεγαλύτερου μοντέλου και παρουσιάζεται βελτιωμένο σε αρκετούς τομείς.
Η νέα σχεδίαση του 650 στα πρότυπα του μεγάλου Versys ακολουθεί τη σχεδιαστική ταυτότητα που φαίνεται να εφαρμόζει σιγά-σιγά σε όλη την γκάμα της η Kawasaki. Παράλληλα βελτιωμένη εμφανίζεται και η προστασία του αναβάτη με τη νέα μεγαλύτερη και ρυθμιζόμενη ζελατίνα του 1000 να έχει τοποθετηθεί αυτούσια και να είναι 1,7 φορές μεγαλύτερη από την προηγούμενη. Επίσης και εδώ βλέπουμε την αεροδυναμική εφαρμογή στο φέρινγκ με διόδους αέρα που βοηθούν στην καλύτερη κάλυψη των ποδιών του αναβάτη, ενώ νέος είναι και ο πίνακας οργάνων που προέρχεται από το ER-6.
Αλλαγές έχουμε και στην εργονομία με τα μαρπσιέ να έχουν τοποθετηθεί 15 χλστ. πιο χαμηλά και 20 χλστ. πιο μπροστά ώστε να προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση και σε πιο ψηλούς αναβάτες. Για τον συνεπιβάτη η Kawasaki τοποθέτησε και ανασχεδιασμένες και μεγαλύτερες σε μέγεθος χειρολαβές ώστε να αυξηθούν και τα δικά του επίπεδα άνεσης.
Νέοι πιο άκαμπτοι τροχοί αλλά και πιο άκαμπτο υποπλαίσιο που αυξάνουν τις μεταφορικές ικανότητες της μοτοσικλέτας με το μέγιστο φορτίο να έχει αυξηθεί κατά 30 κιλά, στα 210 κιλά. Στο πίσω αμορτισέρ η προφόρτιση ελατηρίου ρυθμίζεται πλέον εύκολα καθώς φέρει εξωτερικό περιστροφικό «ρυθμιστήρι» όπως και το 1000. Σημαντικά αναβαθμισμένη παρουσιάζεται γενικότερα η ταξιδιωτική ικανότητα της μοτοσικλέτας χάρη στα νέα έξτρα αξεσουάρ, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται νέο τριβάλιτσο, χούφτες, προβολείς ομίχλεις, θερμαινόμενα γκριπ και 12βολτη παροχή ρεύματος. Νέο είναι και το σύστημα στήριξης των βαλιτσών που έχει ενσωματωθεί στη σχεδίαση της μοτοσικλέτας με αποτέλεσμα, όπως και στο 1000, οι βαλίτσες να προσαρμόζονται εύκολα και να εξέχουν σημαντικά λιγότερο σε σχέση με άλλες προτάσεις. Τέλος, μεγαλύτερο κατά δύο λίτρα, στα 21, είναι και το ρεζερβουάρ αυξάνοντας έτσι την αυτονομία του Versys 650.
Το μοτέρ έχει αυξημένη απόδοση και έχει ενισχυθεί ειδικά στις υψηλότερες στροφές χάρη και νέα μονοκόμματη εξάτμιση αλλά και τις νέες ρυθμίσεις της κεντρικής μονάδας ελέγχου. Αλλαγές είχαμε και στην έδραση του κινητήρα στο πλαίσιο με τις εμπρός βάσεις να φέρουν πλέον σινεμπλόκ τα οποία κάνουν την παρουσία τους και στο τιμόνι, εξαλείφοντας έτσι τους κραδασμούς. Η ισχύς του αγγίζει τους 69 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και η ροπή τα 6,5 kgm στις 7.000 σ.α.λ.
Στις αναρτήσεις τα μεγάλα νέα έρχονται από το νέο ανεστραμμένο πιρούνι που φέρει ρυθμίσεις για την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς. Πλέον το ελατήριο έχει τοποθετηθεί στο ένα καλάμι μόνο ενώ στο άλλο φιλοξενείται το φυσίγγιο των αποσβέσεων. Αναθεωρημένο είναι και το set up της πίσω ανάρτησης ώστε να ταιριάζει με τα νέα δεδομένα.
Η απόδοση των φρένων έχει βελτιωθεί αφού οι δαγκάνες που προέρχονται από τη Nissin είναι νέες 2πίστονες μπροστά και μονόπιστονη πίσω. Νέα είναι και τα τακάκια ενώ από την ανανέωση δεν ξέφυγε ούτε ο πίσω δίσκος ο οποίος πλέον έχει μεγαλύτερη διάμετρο κατά 30 χλστ., στα 250 χλστ. Τέλος, ολοκαίνουρια είναι και η μονάδα του ABS μικρότερη και ελαφρύτερη από την προηγούμενη.
Το ανανεωμένο Versys 650 θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερα χρώματα: λευκό, πράσινο, κίτρινο και μαύρο.