LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το ηλεκτρικό supermoto της KTM προορίζεται για χρήση στο αστικό περιβάλλον. Και για κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α1.

Η εξέλιξη του Freeride E-SM έγινε σύμφωνα με τα πρότυπα που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρικά/υβριδικά αυτοκίνητα.

Μικρός σε διαστάσεις ο υγρόψυκτος ηλεκτροκινητήρας.

Το πακέτο της μπαταρίας μαζί με το μοτέρ.

Ο κινητήρας έχει 3 διαφορετικά Modes για την απόδοσή του.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο περιμετρικό και το υποπλαίσιο, όπως και στα χωμάτινα της ΚΤΜ, είναι κατασκευασμένο από πλαστικό υψηλής αντοχής.

Το καπάκι για την εύκολη αφαίρεση της μπαταρίας που φέρει και χερούλι είναι στο πάνω μέρος.

Intermot 2014: Freeride E-SM

Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσικλέτα παραγωγής, από μεγάλο κατασκευαστή, για χρήση στο δρόμο είναι γεγονός. Βασιζόμενο στα Ε-SX και Ε-XC η έκδοση SM του Freeride E-SM υπόσχεται «καθαρή» διασκέδαση και στους δρόμους της πόλης.

 
Για τους Αυστριακούς το Freeride E-SM είναι μια ηλεκτρική σπορ μοτοσικλέτα η οποία προορίζεται για χρήση στο αστικό περιβάλλον. Όπως και τα αδερφάκια του έτσι και αυτό έχει εξελιχθεί σύμφωνα με τα πολύ αυστηρά στάνταρ που εξελίσσονται τα υβριδικά/ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 

Οι διαφορές του σε σχέση με το ηλεκρικό Ε-XC, πάνω στο οποίο βασίζεται, είναι περισσότερες από όσο υπονοούν οι 17ρηδες τροχοί του με τα ελαστικά δρόμου. Αλλαγές έχουμε και στην σχέση μετάδοσης που είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση μακρύτερη, ώστε να είναι υψηλότερη και η τελική ταχύτητα (τελική σχέση 12:40 από 11:48), ενώ διαφορετικό είναι και το set up των αναρτήσεων για να ταιριάζει καλύτερα στον supermoto χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Τα φρένα παραμένουν ίδια καθώς η ΚΤΜ έκρινε ότι δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω για το βάρος και τις επιδόσεις της έκδοσης SM.

Όσον αφορά το πακέτο της μπαταρίας ιόντων λιθίου με την οποία εφοδιάζεται το Freeride E να πούμε ότι είναι 300V, έχει χωρητικότητα 2,6 KWh και έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Samsung. Για την πλήρη φόρτισή της μπαταρίας, από οποιαδήποτε οικιακή πρίζα, απαιτούνται μόλις 80 λεπτά ενώ για φορτίσει στο 80% χρειάζονται 50 λεπτά. Να προσθέσουμε σε αυτό το σημείο ότι η αφαίρεσή της από τη μοτοσικλέτα είναι πολύ εύκολη.

Η απόδοση του υγρόψυκτου ηλεκτρικού κινητήρα μπορεί να ανέλθει στιγμιαία στους 21,45 ίππους με τη σταθερή του απόδοση να αγγίζει τους 14,75. Αυτό το τελευταίο είναι πολύ σημαντικό γιατί έτσι το Freeride E-SM μπορεί να οδηγηθεί και από κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α1! Μάλιστα, με βάρος μόλις 110 κιλά και ροπή που ξεπερνά τα 4 Kgm η ηλεκτρική μοτοσικλέτα της KTM αναμένεται να έχει μια άκρως ενδιαφέρουσα συμπεριφορά στο δρόμο παρά την έλλειψη κιβωτίου.

Κατά τα άλλα το Freeride E-SM ενσωματώνει όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν ένα ΚΤΜ. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο περιμετρικό, το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από πλαστικό υψηλής αντοχής, ενώ οι αναρτήσεις (ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ. και PDS αμορτισέρ) προέρχονται από τη WP.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: Ηλεκτρικός
Ισχύς: 14,75 ίπποι
Βάρος, κιλά: 110

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ