Επτά νέα μοντέλα παρουσίασε η Suzuki στην φετινή έκθεση της Κολωνίας. Μέσα σε αυτά, και τα ολοκαίνουργια GSX-S1000 και GSX-S1000F. Στα πλαίσια της έκθεσης, ανακοινώθηκε και η νέα MotoGP ομάδα της.
Ας δούμε τι νέο παρουσίασε η Suzuki στην έκθεση Intermot.
GSX-S1000 ABS
Ιδού το πολυαναμενόμενο Streetfighter της εταιρείας, στα 1000 κυβικά. Το GSX-S1000 ABS διαθέτει νέο πλαίσιο, και χρησιμοποιεί κινητήρα από GSX-R1000 K5 (Πώς είπατε; K5; Εννέα χρόνια πριν;!!! αχ, η Suzuki μας μετέφερε στο ένδοξο παρελθόν της). Ο λόγος για τον Κ5 κινητήρα είναι σύμφωνα με τη Suzuki η φημισμένη ροπή από τα χαμηλά και η δύναμή του στις μεσαίες στροφές -δεν διαφωνούμε, αν και... πόσα χρόνια εξέλιξης έχει χάσει σε όλους τους άλλους τομείς ο κινητήρας είναι άλλο θέμα. Το νέο γυμνό της Suzuki εξοπλίζεται με ABS και Traction Control τριών level, έχοντας την επιπλέον επιλογή να απενεργοποιηθεί εντελώς.
GSX-S1000F ABS
Στη γκάμα των νέων GSX-S προστέθηκε και η έκδοση F, η οποία διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα που έχει και ο γυμνός αδερφός του (πλαίσιο, traction control, ABS), με την προσθήκη ενός ιδιαίτερης αισθητικής, "χοντρούλι" φέρινγκ. Μοιράζεται την ίδια εργονομία και θέση οδήγησης, με σκοπό μια πιο σπορ αίσθηση στον δρόμο, και μόνη διαφορά την επιπλέον προστασία από τα στοιχεία της φύσης.
GSXR-1000 ABS
Το δημοφιλές GSX-R1000 -το οποίο κατέκτησε την νίκη στον 24ωρο αγώνα του Le Mans φέτος- για το 2015 εξοπλίζεται με... ABS. Μιας και η εταιρεία επιστρέφει από του χρόνου στο MotoGP*, το GSX-R1000 θα είναι επίσης διαθέσιμο ως ρέπλικα στα χρώματα του GSX-RR.
*Η ομάδα της Suzuki στο MotoGP ανακοίνωσε επίσημα, στις 30 Σεπτεμβρίου, πως θα διοικείται από τον Davide Brivio, ενώ οι εργοστασιακοί της αναβάτες θα είναι οι Ισπανοί Aleix Espargaro και Maverick Vinales.
Inazuma 250F
Το 2015 υποδέχεται τη γνωστή μοτοσικλέτα πόλης, Inazuma 250F, με νέο σχεδιασμό φέρινγκ που προσθέτει επιπλέον προστασία από τον αέρα, επιτρέποντάς του πλέον περισσότερες εξορμήσεις και άνεση στην οδήγηση εκτός πόλης.
V-Strom 650XT ABS
Βασισμένο στο ήδη δημοφιλές best seller V-Strom 650, το V-Strom 650XT δανείζεται το «ράμφος» του V-Strom 1000. Ο γενικός σχεδιασμός του είναι ελαφρώς ανανεωμένος, έχασε λίγα κιλάκια, ενώ διαθέτει ζάντες με ακτίνες (περιπέτεια γαρ) ενώ σύμφωνα με τη Suzuki έχει βελτιωμένες αναρτήσεις.
Bandit 1250S ABS
Το Bandit δεν πεθαίνει! Η τελευταία... ενσάρκωση του χρησιμοποιεί την νεότερη έκδοση του εν σειρά τετρακύλινδρου κινητήρα των 1255 κυβικών εκατοστών της Suzuki. Έπειτα από αλλεπάλληλες δοκιμές στην αεροσήραγγα, το επανασχεδιασμένο φέρινγκ με τους δύο νέους αεραγωγούς αναμένεται να βελτιώσει την αεροδυναμική του μοντέλου και την προστασία από τον αέρα για αναβάτη και συνεπιβάτη.
Address 110
Το σκουτεράκι Address 110 έρχεται ανανεωμένο, με την Suzuki να υπόσχεται εξαιρετικά επίπεδα οικονομίας στην κατανάλωση αλλά και στο κόστος. Διαθέτει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 5,2 λίτρων με μεγάλο χώρο κάτω από την σέλα (20 λίτρα) για την αποθήκευση του κράνους, αλλά και... χειρόφρενο για χρήση στο παρκάρισμα. Το νέο scooter της Suzuki έχει μειωμένο βάρος και νέο σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, όπως επίσης επανασχεδιασμένα πλαστικά και αλουμινένιες ζάντες.