KTM 390 Adventure: Με off road επιλογή σε traction control και ABS
Με λειτουργία Off Road σε traction control και ABS, το KTM 390 Adventure δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις του στο χώμα.
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Αρνάκι στην πόλη, λύκος στο βουνό
Οι μοτοσυκλέτες περιπέτειας έχουν γίνει πολύ δημοφιλείς και όχι άδικα αφού έχουν αρρενωπή εμφάνιση, δυνατότητα να κινηθούν εκτός δρόμου, ενώ είναι γεννημένες για μακρινές αποστάσεις και δεν φοβούνται το φόρτωμα. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι έχει δημιουργηθεί μια νέα κατηγορία, αυτή των adventure μικρού κυβισμού που σε όλα τα παραπάνω έρχονται να προσθέσουν την ευκολία και την πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση, χωρίς να έχουν υπερβολικές απαιτήσεις σε καύσιμο Το 390 Adventure είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα και με τον πολύπλευρο χαρακτήρα και το βαρύ του όνομα έχει μια ξεχωριστή θέση στην κατηγορία.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Εμφάνιση κι εξοπλισμός που διψούν για χώμα.
Είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως τέκνο της ΚΤΜ, καθώς η εμφάνισή κινείται στα πρότυπα των υπόλοιπων μοντέλων της KTM όντας σύγχρονη και αιχμηρή θυμίζοντας αρκετά το μεγαλύτερο 790 Adventure. Το ρεζερβουάρ των 14,5 λίτρων κατέχει κεντρικό ρόλο στη σχεδίαση, με τα πλαστικά τμήματα στο κάτω μέρος του να φροντίζουν για την προστασία στην σκληρή χρήση. Παρόλα αυτά παρατηρούμε ότι η χρήση πλαστικών δεν είναι εκτεταμένη, κάτι σύνηθες στις μοτοσυκλέτες που προορίζονται για εκτός δρόμου χρήση, οπότε και το πίσω τμήμα ακολουθεί στο ίδιο μοτίβο, δίνοντας το στοιχείο του μινιμαλισμού και της περιπέτειας. Φυσικά σε αυτό συμβάλλουν τόσο η προστατευτική ποδιά και οι χούφτες, όσο και τα χρώματα που είναι νέα για το 2022 στα οποία πρωταγωνιστεί φυσικά το πορτοκαλί.
44 ίπποι και ρυθμιζόμενο traction control
Από πλευράς απόδοσης το 390 Adventure βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας με 44 ίππων στις 9.000 σ.α.λ και 3,8 kgm ροπής στις 7.000σ.α.λ, νούμερα που προσεγγίζουν το ανώτατο όριο του διπλώματος Α2. Δεν έχουν γίνει εκπτώσεις στον τομέα της τεχνολογίας, καθώς εξοπλίζεται με γκάζι Ride by wire, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης αλλά και traction control, το οποίο έχει νέο λογισμικό για το 2022 και πλέον διαθέτει δυο επιλογές, Street και Off Road, με διαφορετικό τρόπο επέμβασης σε κάθε περίπτωση.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »