Ο μεγαλύτερος μονοκύλινδρος Δούκας είναι μια λιτή και ιδιαίτερα προσεγμένη κατασκευή. Η ποιότητα και το φινίρισμα των πλαστικών βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα μεταλλικά μέρη. Τριγμοί και λοιπά παρατράγουδα απουσιάζουν από το ηχητικό μενού της μοτοσικλέτας με τον αναβάτη να λαμβάνει διαρκώς την στιβαρή και ανάλαφρη αίσθηση που περιμένει από ένα μονοκύλινδρο Duke. Η θέση οδήγησης θα βολέψει σχεδόν τους πάντες.
Η ανασχεδιασμένη σέλα βρίσκεται σχετικά ψηλά, αλλά στενεύει στο εμπρός μέρος και έχει μια ελαφρώς κατηφορική κλίση για να πατούν και οι κοντύτεροι κάτω με ασφάλεια. Στο πίσω μέρος είναι αρκετά πλατιά για να κάθονται και οι πιο μεγαλόσωμοι με άνεση. Η μεταβλητής διατομής μπάρα του τιμονιού βρίσκεται σε σημείο που προσφέρει απόλυτο έλεγχο. Τα μαρσπιέ βρίσκονται αρκετά χαμηλά ώστε αναβάτες έως 1,85 μ. να νιώθουν άνετα πάνω στη μοτοσικλέτα με φυσιολογικές γωνίες για τα γόνατά τους-ένα από τα καλά της KTM που προσέχει πολύ τους… ευρωπαϊκού μεγέθους αναβάτες.
Ο συμπλέκτης είναι πουπουλένιος. Ο νέος έγχρωμος πίνακας πληροφοριών με αισθητήρα φωτός, που αντιστρέφει τα χρώματά του ανάλογα με το αν είναι μέρα ή νύχτα, θυμίζει smartphone που έχει τοποθετηθεί μέσα σε προστατευτικό κάλυμμα. Ουσιαστικά δεν υπάρχει κάτι που να λείπει από τις ενδείξεις του. Πολύ σημαντική είναι και η επιλογή «Αγαπημένα» όπου σε μία οθόνη παρουσιάζονται πληροφορίες που έχει επιλέξει και αποθηκεύσει ο αναβάτης.
ας το κανουν επιτελους και λιγο πιο ομορφο...αναπολουμε τον δουκα 2 και τον δουκα του 2011...νισαφι πια δεν εχουν εκει μεσα εναν σχεδιαστη της προκοπης...ενα απο τα πιο αδιαφορα μηχανακια σχεδιαστικα
ας το κανουν επιτελους και λιγο πιο ομορφο...αναπολουμε τον δουκα 2 και τον δουκα του 2011...νισαφι πια δεν εχουν εκει μεσα εναν σχεδιαστη της προκοπης...ενα απο τα πιο αδιαφορα μηχανακια σχεδιαστικα