KTM RC 390: Ο φακός την «τσάκωσε» πιο επιθετική με καινούργια εξάτμιση και φαίρινγκ
Αιχμηρή σχεδίαση με θέση οδήγησης για «αγκαλιές» με το ρεζερβουάρ
RC χωρίς QuickShifter και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις απλά δεν παίζει
Τεχνολογικός εξοπλισμός από τα λοιπά 390 της ΚΤΜ με θύρα USB και οθόνη 5 ιντσών
Βουτιά από ψηλά στην κατηγορία απέναντι σε Yamaha, Honda και BMW
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Αιχμηρή σχεδίαση με θέση οδήγησης για «αγκαλιές» με το ρεζερβουάρ
Η KTM ετοιμάζει την επόμενη γενιά της RC 390, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2025. Σύμφωνα με πρόσφατες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, η νέα RC 390 θα επιστρέψει στις αισθητικές ρίζες της πρώτης γενιάς, απομακρυνόμενη από τις πιο ...συμβατικές γραμμές του τρέχοντος μοντέλου. Το μπροστινό μέρος διαθέτει έναν μονό προβολέα αισθητικά πιο εντυπωσιακό από τους διπλούς προβολείς της παρούσας γενιάς. Επιπλέον, η διάφανη ζελατίνα και η αεροδυναμική σχεδίαση του φαίρινγκ με κοψίματα και ακμές φαίνεται να είναι σχεδιασμένα για να εξασφαλίζουν καλύτερη προστασία από τον άνεμο. Οι καθρέφτες είναι ενσωματωμένοι στο φέρινγκ και τοποθετημένοι σε ―από ό,τι φαίνεται― υψηλής ποιότητας βραχίονες.
RC χωρίς QuickShifter και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις απλά δεν παίζει
Το νέο μοντέλο φαίνεται να παρουσιάζει αρκετές τεχνικές βελτιώσεις. Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος μονοκύλινδρος υγρόψυκτος των 399 κ.εκ., που στα μοντέλα Adventure και Enduro αποδίδει 45 ίππους και ροπή 4,1 kgm, με κιβώτιο 6 ταχυτήτων και QuickShifter διπλής κατεύθυνσης. H εξάτμιση είναι στριμωγμένη κάτω από τη μοτοσυκλέτα, με σκοπό τη συγκέντρωση των μαζών και συνεπώς το βελτιωμένο έλεγχο. Το μπροστινό δισκόφρενο έχει μετακινηθεί στη δεξιά πλευρά του τροχού, ενώ οι αναρτήσεις το πιθανότερο είναι πως θα είναι πλήρως ρυθμιζόμενες: το εμφανές από τις φωτογραφίες είναι το ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι και μονό αμορτισέρ πίσω, τοποθετημένο επίσης στη δεξιά πλευρά.
Τεχνολογικός εξοπλισμός από τα λοιπά 390 της ΚΤΜ με θύρα USB και οθόνη 5 ιντσών
Η νέα RC 390 αναμένεται να περιλαμβάνει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που προσφέρονται στα μοντέλα 390 Duke και 390 Adventure. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων τεχνολογίας TFT και διαμέτρου 5 ιντσών θα υποστηρίζει πιθανότατα συνδεσιμότητα Bluetooth, έλεγχο μουσικής και πλοήγηση και η πλοήγηση σε αυτόν θα γίνεται με πολυμοχλό στο αριστερό γκριπ. Τον βασικό εξοπλισμό αναμένεται να συμπληρώνει η (ελπίζουμε βολικά τοποθετημένη) θύρα USB για τη φόρτιση smartphone και λοιπών μικρών φορητών συσκευών.
Βουτιά από ψηλά στην κατηγορία απέναντι σε Yamaha, Honda και BMW
Η KTM RC 390 θα τοποθετηθεί ως άμεσος ανταγωνιστής μοντέλων όπως η Yamaha R3, η BMW G 310 RR, καθώς και η επερχόμενη Triumph Thruxton 400 και η Royal Enfield που θα βασίζεται στην πλατφόρμα Guerrilla 450. Παρά τις οικονομικές προκλήσεις της KTM, η αυστριακή εταιρεία προχωρά δυναμικά με τα νέα της μοντέλα, επενδύοντας σε μοτοσυκλέτες επιδόσεων κάθε κατηγορίας. Η RC 390 αναμένεται να είναι μια από τις πιο συναρπαστικές προτάσεις στην κατηγορία της, συνδυάζοντας υψηλές επιδόσεις, μοντέρνα σχεδίαση και τεχνολογία αιχμής.