Τα Νέα ΚΤΜ RC390 και RC125 2022

Πλήρως νέο πλαίσιο και αναρτήσεις WP APEX και για τα δύο μοντέλα.

Τα μοντέλα θα έχουν οθόνη οργάνων TFT.

KTM RC390 2022

KTM RC125 2022

Νέα ΚΤΜ RC390 και RC125 2022 - Καλύτερα από ποτέ

Τέρμα η παλιά σχεδίαση που δίχασε κόσμο. Και μεγάλες αλλαγές σε όλα τα επίπεδα. Αυτά είναι τα νέα KTM RC390 και RC125, που παρουσιάστηκαν για το 2022.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Η KTM παρουσίασε, πριν λίγες ώρες, τα πλήρως ανανεωμένα RC125 και RC390 για το 2022, επιβεβαιώνοντας τελικά τις πολλαπλές φήμες που κυκλοφορύσαν εδώ και… χρόνια. H σειρά RC δεν είχε ανανεωθεί τα τελευταία 4 έτη και, από ότι φαίνεται, η KTM μας φύλαγε το καλύτερο για το τέλος καθώς τα νέα μοντέλα δεν έχουν καμία σχέση με το παρελθόν!


Πλήρως νέο πλαίσιο και αναρτήσεις WP APEX και για τα δύο μοντέλα.

Πλήρως νέο πλαίσιο και αναρτήσεις WP APEX και για τα δύο μοντέλα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Αμέσως φαίνεται η εντελώς διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση των μοντέλων, η οποία εξομαλύνεται και συνάδει με την σχεδιαστική γλώσσα και των άλλων KTM. Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα σχεδίαση των fairing φέρνει βελτίωση στην αεροδυναμική και στην άνεση του αναβάτη, μέσω της χρήσης τεχνολογιών υπολογισμού της δυναμικής ρευστών. Τα fairing έχουν σχεδιαστεί για ευκολότερη αφαίρεση με λιγότερες βίδες, ενώ νέο σχήμα έχουν το ρεζερβουάρ καυσίμου και οι επιφάνειες επαφής με τα γόνατα. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13,7 λίτρων.

Τα μοντέλα θα έχουν οθόνη οργάνων TFT.

Τα μοντέλα θα έχουν οθόνη οργάνων TFT.

 
Και τα δύο RC επωφελούνται από ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο με διαφορετικά χαρακτηριστικά ακαμψίας και νέους τροχούς, οι οποίοι είναι ελαφρύτεροι κατά 3,4 κιλά σε σχέση με της προηγούμενης γενιάς. Κοινό στα δύο μοντέλα είναι το σύστημα φρένων, που προέρχεται από την ByBre, με δίσκο 320 χιλιοστών και δαγκάνα 4 εμβόλων εμπρός και δίσκο 230 χιλιοστών με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω. Τα φρένα αποκτούν νέα εξαρτήματα για την μείωση του βάρους κατά 960 γραμμάρια.

KTM RC390 2022

KTM RC390 2022

 
Το RC390 φέρει νέες αναρτήσεις WP APEX με ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών εμπρός που ρυθμίζεται σε απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, ενώ το αμορτισέρ προσφέρει ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς. Το RC125 φέρει αναρτήσεις της ίδιας σειράς, χωρίς δυνατότητα ρυθμίσεων.

KTM RC125 2022

KTM RC125 2022

 
Ο κινητήρας και για τα δύο μοντέλα έχει ανανεώσεις και συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις των Euro5, ωστόσο δεν ανακοινώνονται ακόμα τιμές ισχύος και ροπής. Το φιλτροκούτι και για τα δύο μοντέλα έχει αυξηθεί σε όγκο κατά 40% και νέοι αισθητήρες χρησιμοποιούνται για την βελτιστοποίηση της απόδοσης σε όλες τις συνθήκες. Πλήρως νέο και ελαφρύτερο, είναι το σύστημα εξάτμισης με σωληνώσεις από ανοξείδωτο ατσάλι.
 
Το RC390, ακόμα, εξοπλίζεται με νέα χαρτογράφηση κινητήρα και πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων που περιλαμβάνει Cornering ABS και Traction Control, ενώ ένα Quickshifter θα προσφέρεται στον εξτρά εξοπλισμό. Παράλληλα, το ABS του RC390 φέρει και Supermoto Mode, το οποίο ουσιαστικά το απενεργοποιεί για τον πίσω τροχό, για περισσότερες δυνατότητες ελέγχου.
 
Και τα δύο μοντέλα φέρουν οθόνη TFT με αυτόματη  ρύθμιση φωτεινότητας, ενώ θα έχουν και το σύστημα KTM MYRIDE, που συνδέεται με το κινητό τηλέφωνο του αναβάτη.
 
Τα μοντέλα αναμένεται να γίνουν διαθέσιμα περίπου τον Μάρτιο του 2022, ενώ ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές τους.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »