LIVE: κίνηση στους δρόμους

Φαίνεται σαν νορμάλ RC 390 αλλά κρύβει έναν υπερτροφοδότη κάτω από τα πλαστικά του.

Η μικρότερη τουρμπίνα της αγοράς χρησιμοποιήθηκε στο 390, προκειμένου να μην υπάρξουν χωροταξικά προβλήματα.

Χρειάστηκε να αφαιρεθεί το εμπρόσθιο κάθετο κάλυμμα της καρίνας και αυτό είναι το μόνο που προδίδει την ύπαρξη υπερτροφοδότη.

Τελικά εξατμίσεων - μπιμπελό. Απαραίτητα για την ελεύθερη αναπνοή του κινητήρα, ο οποίο με την χρήση του turbo, αποδίδει 60 ίππους.

ΚΤΜ RC 390 Turbo

O Ιταλός βελτιωτής Nicola Bragangolo, ιδρυτής και ιδιοκτήτης του βελτιωτικού οίκου Performance Technology, παρουσίασε πρόσφατα στη έκθεση της Verona ένα KTM RC 390, το οποίο με τη χρήση υπερτροφοδότη φτάνει σε απόδοση τις αγωνιστικές μοτοσικλέτες της κατηγορίας Moto3.

 
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Bragangolo επιχειρεί "τούρμπισμα" σε μοτοσικλέτα μικρού κυβισμού, αφού ένα Yamaha YZF-R3 είχε λάβει ανάλογη "περιποίηση" πριν από κάποιους μήνες, με εξαιρετικά αποτελέσματα. Για να καταστεί δυνατή η εφαρμογή υπερτροφοδότη σε μοτοσικλέτες τέτοιου είδους, χρησιμοποιήθηκε η μικρότερη διαστασιακά τουρμπίνα της αγοράς, IHI RHB31.

 Mε το κατάλληλο tuning, o Bragangolo κατάφερε να βγάλει τόσο στην περίπτωση του Yamaha όσο και στο KTM, 60 ίππους από τα μοτέρ τους! Σύμφωνα με τον βελτιωτή, οι μοτοσικλέτες δεν παρουσιάζουν κανένα πρόβλημα στην λειτουργία τους και μπορούν να χρησιμοποιηθούν άνετα και στον δρόμο. 
Το "πείραμα" ήταν μάλιστα τόσο επιτυχημένο, που πρόκειται πολύ σύντομα να εφαρμοστεί και σε Kawasaki Ninja 300, ενώ θα υπάρξει μια διαδικασία ευρύτερης παραγωγής υπό την σκέπη της Performance Technology, για όσους θέλουν μοτοσικλέτες μικρού κυβισμού και χαμηλού κόστους,  με υψηλή απόδοση. 

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ