Πολύ όμορφο και "αγριεμένο" το αποτέλεσμα, σίγουρα απέχει πολύ από την RC8 που αποτέλεσε την βάση.

Εξαιρετική η δουλειά του Nakajima στην εξάτμιση!

Αποστάτες, κέντρα, βάσεις μαρσπιέ και ένα σωρό άλλα εξαρτήματα είναι χειροποίητα από ελαφρύ κράμα αλουμινίου.

...και το ρεζερβουάρ, όπως άλλωστε η ουρά, το υποπλαίσιο και το υπόλοιπο body work της μοτοσικλέτας είναι δια χειρός Nakajima!

180 ίπποι για 166 κιλά δεν είναι αστείο...

Από τα 11 κιλά της standrad εξάτμισης του RC8, στα μόλις 3,5 κιλά, με την χειροποίητη εξάτμιση τιτανίου.

ΚΤΜ RC8 Cafe Fighter

Πως συνδυάζονται μια αυστριακή supersport μοτοσικλέτα, ένα Ιάπωνας μηχανικός - κατασκευαστής και μια μετεγκατάσταση στις ΗΠΑ; Η απάντηση είναι: Μια χαρά συνδυάζονται και βγάζουν μάλιστα μοτοσικλέτες με 180 ίππους και 166 κιλά!

 
Η μοτοσικλέτα που βλέπετε είναι δημιουργία του Shiro Nakajima, ο οποίος μετά από μια πολύ επιτυχημένη θητεία διευθύνοντας την εταιρεία customizing Ritmo Sereno με εξειδίκευση στις BMW & Moto Guzzi, άφησε την Ιαπωνία και μετεγκαταστάθηκε στις ΗΠΑ, ιδρύοντας μια νέα εταιρεία (εννοείται customizing), με το όνομα 46 Works. 

H πιο πρόσφατη δουλειά του Nakajima, είναι ένα cafe racer -ή cafe fighter όπως το ονομάζει ο ίδιος- βασισμένο πάνω σε μια KTM RC8. Η ποιότητα και η ποσότητα της δουλειάς στην μοτοσικλέτα είναι απίστευτη! 

Ρεζερβουάρ, πλαϊνά καλύμματα, βάσεις μαρσπιέ, υποπλαίσιο, ουρά, αποστάτες για τις ζάντες και ένα σωρό άλλα μικρά εξαρτήματα που συνθέτουν την μοτοσικλέτα, είναι κατασκευασμένα στο χέρι από τον Nakajima. 

Αυτό που κλέβει την παράσταση όμως είναι η χειροποίητη εξάτμιση από τιτάνιο, δείγμα της εκπληκτικής ικανότητας του Ιάπωνα κατασκευαστή στην δημιουργία μοναδικών parts. 

To αποτέλεσμα όλης αυτής της εργασίας, είναι μια μείωση της τάξεως των 20 κιλών, σε σχέση με το βάρος της RC8, με την απόδοση να έχει τσιμπήσει και αυτή κάποια αλογάκια, κυρίως λόγω της εξάτμισης.  

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ