Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
3 Φωτογραφίες »

Τον κινητήρα περιβάλλει ένα ελαφρύ σωληνωτό πλαίσιο, τύπου Trellis, το οποίο συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 120mm μπροστά και διπλά αμορτισέρ διαδρομής 90mm με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης πίσω. Το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας μονός δίσκος 310mm με διπίστονη δαγκάνα της Nissin μπροστά και ένας δίσκος 240mm με διπίστονη δαγκάνα της ίδια εταιρείας πίσω. Η απόδοση των φρένων είναι πολύ καλή για την κατηγορία, καθώς το Eliminator 500 χρειάστηκε 42,1 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα.

Οι ζάντες έχουν διάμετρο 18” και 16”, με τα ελαστικά που τις ντύνουν να έχουν διαστάσεις 130/70 και 150/80 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
 

Σελίδα 1Kawasaki Eliminator 500 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά