Κινητήρας - Επιδόσεις

Κινητήρας - Επιδόσεις
2 Φωτογραφίες »

Στην καρδιά του νέου Eliminator 500 βρίσκεται ένας δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο κινητήρας 451cc, ο οποίος αποτελεί μια υπερκυβισμένη έκδοση της μονάδας που βρίσκουμε στα Ninja 400 και Z400. Αποδίδει 45,4 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 42,6 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. ενώ συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο και η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα. Ο συμπλέκτης είναι υποβοήθησης / ολίσθησης, με αποτέλεσμα ελαφρύτερη αίσθηση της μανέτας και περιορισμό του φρένου κινητήρα, όταν αυτό ξεπεράσει τα επιθυμητά όρια, στα απότομα κατεβάσματα. Η λειτουργία του μοτέρ είναι γραμμικότατη και δίνει στον αναβάτη την ροπή που χρειάζεται παντού, ενώ στις μετρήσεις μας, η Kawasaki Eliminator 500 χρειάστηκε 2” για να φτάσει τα 50 χλμ./ώρα και 6” για τα 100, ενώ για την ενδιάμεση επιτάχυνση (60-120) χρειάστηκαν 7,1”. Η κατανάλωση κρατιέται σε χαμηλά επίπεδα, καθώς μέσα στην πόλη «ήπιε» 4,3 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ στο ταξίδι έφτασε τα 4,5 λίτρα.
 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 6
60 - 120 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα) 7,1
100 - 0 (μέτρα) 42,1
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4,5

Σελίδα 1Kawasaki Eliminator 500 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά