Δεν είναι λίγες οι φορές που η πρώτη θετική εντύπωση διαβάζοντας για ένα μοντέλο μετατρέπεται σε απογοήτευση όταν αυτό τελικά φτάνει στα χέρια σου. Ευτυχώς, στην περίπτωση του Eliminator 500 δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ανεβαίνοντας πάνω αμέσως παρατηρείς ότι η θέση οδήγησης είναι πολύ άνετη εργονομικά για την κατηγορία του και ακόμα και στην πολύωρη οδήγηση δεν πρόκειται να κουράσει. Μέσα στην πόλη δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα, καθώς παρά το σχετικά μακρύ του μεταξόνιο, είναι πολύ ευέλικτο στις αλλαγές κατεύθυνσης και το τιμόνι έχει ικανοποιητικότατο κόψιμο για να βοηθήσει στις μανούβρες. Η ίδια ευελιξία μεταφέρεται και στους επαρχιακούς δρόμους και για τα δεδομένα της κατηγορίας το Eliminator 500 είναι πρόθυμο στο στρίψιμο (είπαμε, η Kawasaki πάντα έκανε λίγο πιο… σπορ κάθε μοντέλο της, ανεξαρτήτου κατηγορίας).
Έτσι, η διαδρομή είναι παραπάνω από ευχάριστη στα ορεινά περάσματα – ακόμα και με πιο ζεστό ρυθμό, ενώ στην εθνική θα ταξιδέψει με άνεση στα 150-160 χλμ./ώρα, με το μεγαλύτερο νούμερο που είδαμε στο κοντέρ να είναι τα 180 χλμ./ώρα. Αν συνεχίζεις να πιέζεις σε εκείνη την περιοχή, θα δεις την κατανάλωση να ανεβαίνει, όμως ο κινητήρας δεν θα διαμαρτυρηθεί στο ελάχιστο - ούτε το υπόλοιπο σύνολο. Όσο δεν σε ενοχλεί ο κλασσικός εχθρός των μοτοσυκλετών χωρίς ζελατίνα, δηλαδή ο αέρας, θα ταξιδέψεις πολύ άνετα με το Eliminator 500. Βέβαια θα πρέπει να το κάνεις σόλο, καθώς η σέλα του συνεπιβάτη δεν ενδείκνυται για τίποτα περισσότερο από μικρές διαδρομές μέσα στην πόλη.
Οι πίσω αναρτήσεις είναι λίγο σκληρές ώστε να ανταπεξέλθουν σε πιο σπορ ρυθμούς, όμως ρυθμίζοντάς τες μπορείς να έχεις μια πιο «στρωτή» καθημερινότητα, ενώ τα φρένα εύκολα θα φέρουν την κατάσταση εκεί που θες, με το ABS να παρεμβαίνει μόνο όταν αυτό είναι απολύτως απαραίτητο. Το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας είναι σχετικά πιο πίσω από τη μέση του μεταξονίου και αυτό μεταφράζεται σε ένα μπροστινό που μοιάζει πιο ελαφρύ στην αίσθηση, αλλά αυτό δεν επηρεάζει τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες. Η λειτουργία του μοτέρ είναι πραγματικά εξαίσια, με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα να αποδίδει την ροπή που χρειάζεται σε όλο το εύρος των στροφών και τον ελαφρύ στην αίσθηση συμπλέκτη να κάνει την διαδικασία αλλαγών πολύ πιο εύκολη και ξεκούραστη. Οι κραδασμοί είναι αμελητέοι και επικεντρώνονται στα μαρσπιέ, με αυτό το χαρακτηριστικό να συμβάλλει στον ταξιδιωτικό, Cruiser χαρακτήρα που έχει χτίσει το Eliminator ανά τα χρόνια σε όλες τις μορφές του.