Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία
5 Φωτογραφίες »

Εκ πρώτης όψεως, όπως σε όλα τα Cruiser, η θέση οδήγησης φαντάζει περίεργη και είσαι σίγουρος ότι όταν τα χιλιόμετρα αρχίσουν να μαζεύονται θα αρχίσει να μαζεύεται και η κούραση. Όμως η Kawasaki έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στο κομμάτι της εργονομίας, με τα μαρσπιέ να έρχονται πιο πίσω από ότι συνήθως στα Cruiser και αυτό – σε συνδυασμό με την θέση του τιμονιού – δημιουργεί φυσικές γωνίες για τον αναβάτη. Η ίδια η σέλα του αναβάτη είναι επαρκέσταση σε μέγεθος, όπως και σε ποσότητα αφρώδους και δεν θα κουράσει ακόμα και σε πολύωρη οδήγηση. Η απόστασή της από το έδαφος είναι στα 735mm, κάτι που θα βολέψει αναβάτες όλων των διαμετρημάτων. Δεν μπορούμε δυστυχώς να πούμε το ίδιο και για τη σέλα του συνεπιβάτη, η οποία φαίνεται να σχεδιάστηκε σαν «επιπρόσθετη σκέψη» και όχι σαν δομικό κομμάτι της μοτοσυκλέτας.

Το Eliminator 500 εξοπλίζεται με μια στρογγυλή LCD οθόνη, ένας εκμοντερνισμός που είναι όλο και πιο συνήθης στα νεορετρό μοντέλα. Η διάταξη των πληροφοριών την κάνει πλήρως ευανάγνωστη και παραμένει έτσι σε όλες τις συνθήκες φωτισμού. Ο χειρισμός της γίνεται από δύο κουμπιά που βρίσκονται στο κάτω αριστερά μέρος της, ενώ υπάρχει η δυνατότητα συνδεσιμότητας, μέσω της εφαρμογής Rideology, όπου ο αναβάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει χάρτες, να καταγράψει τις διαδρομές του και να έχει πρόσβαση σε πληροφορίες όπως η μέγιστη κλίση κατά το ταξίδι!
 

Σελίδα 1Kawasaki Eliminator 500 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά