Στο 19ο βίντεο (ούτε ο Σουλειμάν δεν έχει τόσα επεισόδια) για το H2, η Kawasaki μας δείχνει ορισμένες ιδιαίτερες και ξεχωριστές μηχανολογικές λεπτομέρειες, που κάνουν το Turbo Ninja πραγματικά μοναδικό.
Έξυπνη η τακτική της Kawasaki, που μας βάζει στην πρίζα, αλλά και μας τσαντίζει και λιγάκι, γιατί έχουμε τρελαθεί στα teaser, και στη λεπτομέρεια, περιμένοντας να δούμε επιτέλους το τελειωμένο προϊόν, σε action βίντεο, με full λεπτομέρεια.
Φτάσαμε έτσι αισίως στο 19ο teaser βίντεο, το οποίο αρχίζει με τον τίτλο "Painstakingly Crafted Parts", ήτοι "Επιμελώς κατεργασμένα / κατασκευασμένα μέρη / τμήματα."
Στο πρώτο κάδρο του βίντεο, βλέπουμε και πάλι την φτερωτή του υπερσυμπιεστή, φτιαγμένη από ένα κομμάτι / μπλοκ billet αλουμινίου. Μμμ, δεν λέμε, όμορφη δείχνει. Precision-machined μας λέει η Kawasaki, εντάξει, αυτό εξυπακούεται, δεν μας λέει κάτι καινούργιο.
Στο δεύτερο κάδρο, βλέπουμε το εσωτερικό των κυλίνδρων, το οποίο είναι και αυτό... machined... κατεργασμένο; Εντάξει, όμορφο και γυαλιστερό δείχνει το εσωτερικό, πάμε στο επόμενο πλάνο.
Και φτάσαμε στις βαλβίδες εξαγωγής, και στη θερμική τους κατεργασία. Η Kawasaki επέλεξε τη λύση των βαλβίδων εξαγωγής Inconel, οι οποίες κατασκευάζονται από κράμα Nimonic 751. Τα υπέρ-κράματα (superalloys) της οικογένειας Nimonic (σήμα κατατεθέν της Special Metals Corporation) συνήθως αποτελούνται από 50% νικέλιο, 20% χρώμιο, μαζί με πρόσθετα όπως τιτάνιο και αλουμίνιο, ενώ χρησιμοποιούνται κυρίως σε τουρμπίνες αερίων.
Αφού εντυπωσιαστήκαμε με τις βαλβίδες εξαγωγής, περνάμε στους λαιμούς των εξατμίσεων, οι οποίοι έχουν κατεργασία hydroforming, για να αποκτήσουν οβάλ σχήμα στο ξεκίνημα τους, για να καταλήξουν στη συνέχεια σε στρογγυλή διατομή. Για ποιο λόγο είναι οβάλ στην αρχή, δεν το γνωρίζουμε. Σε αρκετά αυτοκίνητα αυτό γίνεται για να αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος, όμως εδώ η Kawasaki δεν μας διαφωτίζει περαιτέρω για την ώρα.
Συνεχίζουμε με το αλουμινένιο φιλτροκούτι, και περνάμε στο μεταλλικό δίχτυ που έχουν οι αυλοί εισαγωγής -υποθέτουμε για να συγκρατούν τα όποια σκουπιδάκια καταφέρουν να εισέλθουν στο σύστημα.
Το κάδρο αλλάζει για να εξετάσουμε το ιδιαίτερα ενισχυμένο στο μπροστινό του τμήμα, εντυπωσιακό πλαίσιο χωροδικτύωμα από ατσάλι υψηλής αντοχής.
Συνεχίζουμε με τις χυτές αλουμινένιες ζάντες με μηχανική κατεργασία στο φινίρισμα, και φτάνουμε στο πιο ενδιαφέρον μέρος του βίντεο.
Rear Wheel Rim Knurling κυρίες και κύριοι. Με απλά λόγια, με ειδική κατεργασία η Kawasaki έχει κάνει σαγρέ το τμήμα της πίσω ζάντας, εκεί που εφαρμόζει το ελαστικό. Η λύση αυτή χρησιμοποιείται τα τελευταία χρόνια από κατασκευαστές... τρακτέρ, ώστε να μειωθεί η ολίσθηση του ελαστικού πάνω στη ζάντα, από τις κτηνώδεις ροπές των συγκεκριμένων γεωργικών μηχανημάτων. Υποθέτουμε πως ο στόχος της Kawasaki είναι παρεμφερής, ώστε να μην αρχίσει το ελαστικό να περιστρέφεται τρελά πάνω στη ζάντα, όποτε το Turbo μπαίνει σε λειτουργία!