Το περιμετρικό πλαίσιο του Vulcan S είναι κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες και ο εν σειρά κινητήρας αποτελεί φέρον τμήμα του συνεισφέροντας έτσι στα επίπεδα ακαμψίας. Το μεταξόνιο φτάνει στα 1.575 χλστ., σε φυσιολογικά δηλαδή πλαίσια για cruiser, το ίχνος στα 120 χλστ. και η κάστερ στις 31 μοίρες.
Γενικότερα λοιπόν η γεωμετρία είναι χαρακτηριστική των cruisers χωρίς όμως να είναι πολύ «αργή». Με το συνολικό βάρος να ανέρχεται στα πολύ λογικά 225 κιλά (συν τρία κιλά για την έκδοση με ABS) το χαμηλό Vulcan παρουσιάζεται ως μία ιδιαίτερα εύκολη μοτοσικλέτα με πολύ καλό ζύγισμα για την κατηγορία.
Οι αναρτήσεις έχουν σεταριστεί με στόχο να προσφέρουν άνεση και αυτό ισχύει τόσο για το πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 41 χλστ. όσο και για το αμορτισέρ με τη ρυθμιζόμενη σε επτά θέσεις προφόρτιση. Τέλος, στα φρένα το Vulcan φέρει μπροστά ένα δίσκο διαμέτρου 300 χλστ. που συνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ για τον πίσω τροχό βλέπουμε ένα δίσκο 250 χλστ. και μονοπίστονη δαγκάνα, με τη μοτοσικλέτα της δοκιμής να φέρει στον εξοπλισμό της και ABS.