Παίρνουμε ένα GSX-R του λίτρου, του προσθέτουμε όχι ένα, αλλά 2 τούρμπο και του αλλάζουμε τα φώτα, αισθητικά και λειτουργικά -για να μην απογειωθεί. Μετά από ενδελεχείς δοκιμές, το καβαλάμε με στόχο τα 480 χ.α.ώ!
Η ομάδα Hass-Serafini Racing ασχολείται χρόνια τώρα με το κυνήγι των ρεκόρ ταχύτητας και δη με τους standing mile αγώνες. Σε αυτούς ο αναβάτης ξεκινά από στάση και επιταχύνει σε απόσταση ενός μιλίου, δηλαδή 1600 μέτρα. Στην έξοδο του μιλίου μετράται η ταχύτητα.
Η ομάδα αυτή λοιπόν τα τελευταία χρόνια τρέχει ένα GSX-R1000, το οποίο έχει φτάσει να γράψει 389 χ.α.ώ. με τα στάνταρ φέρινγκ της Suzuki, αλλά τώρα ο αναβάτης του, Dan Hass, έχει βάλει σκοπό να σπάσει το όριο των 300 μιλίων ανά ώρα (480 χ.α.ώ.).
Για τον σκοπό αυτόν λοιπόν, το GSX-R1000 έχει πάρει προαγωγή σε ένα πολύ περίεργο πρωτότυπο με δύο τούρμπο, τα οποία είναι τοποθετημένα μπροστά, ενώ στο πιο μπροστινό σημείο του ρύγχους της μοτοσικλέτας ξεχωρίζει η αχόρταγη εισαγωγή που θα μπορούσε να ρουφήξει και ολόκληρο άνθρωπο. Είναι ομολογουμένως λίγο μπερδεμένη η κατάσταση και η ομάδα δεν αποκαλύπτει και πολλές πληροφορίες για το αγωνιστικό της.
Αυτό που βγάζει μάτια είναι φυσικά το αεροδυναμικό της πακέτο, το οποίο δένει στο κάτω μέρος του σε μεταλλικές βάσεις, προφανώς για να μην το ξηλώσει η ροή του αέρα καθώς θα αφήνει πίσω του τα 450 χ.α.ώ. για να πλησιάσει στα 500.
Ένα άλλο στοιχείο που δε μας αποκαλύπτεται είναι μερικά νούμερα, ισχύς, ροπή, τέτοια πράγματα. Αν όμως το "απλό" GSX-R που έτρεχε πριν με ένα τούρμπο απέδιδε 500 άλογα στον τροχό, φαντάζεστε τι κόλαφος θα είναι τούτο το αρπακτικό.