LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εκπληκτικό αποτέλεσμα από τα χέρια του Roland Sands. Από κάτω, μια σύγχρονη ΚΤΜ 450 SX-F, από πάνω, μια μοτοσικλέτα σε στιλ δεκαετίας 70ς.

Φοβερή προσοχή στη λεπτομέρεια, πολλές εργατοώρες, και άπειρα έξτρα αξεσουάρ, για τη μοτοσικλέτα που φτιάχτηκε στη μνήμη του Kurt Caselli.

Ο Ivan Ramirez, που οδήγησε τη μοτοσυκλέτα για τη φωτογράφηση, δηλώνει πως είναι στημένη όπως ακριβώς θα την ήθελε ο Caselli.

Κανένας συμβιβασμός δεν έγινε στην λειτουργικότητα της μοτοσικλέτας, η οποία διατηρεί όλα τα πολεμικά στοιχεία της 450 SX-F.

Πανέμορφη εμφανισιακά, μάχιμη λειτουργικά. Ο πυρήνας της μοτοσικλέτας, δηλαδή ο κινητήρας, το πλαίσιο και οι αναρτήσεις δεν έχουν καμιά αλλαγή.

Ο ταλαντούχος εργοστασιακός αναβάτης της KTM Kurt Caselli έχασε απροσδόκητα τη ζωή του το 2013, κατά τη διάρκεια του αγώνα Baja 1000.

Ο στόχος του Sands ήταν να μετατρέψει το σύγχρονο 450 σε μια ρέπλικα των motocross της δεκαετίας του 70.

Ο Sands κατασκεύασε στο χέρι ένα νέο υποπλαίσιο, ένα χειροποίητο ρεζερβουάρ, δύο αλουμινένια φτερά, δύο πλαϊνά καπάκια και τη σέλα.

Εξάτμιση FMF, λάστιχα Dunlop, κέντρα και ακτίνες Talon, τιμόνι, γκριπς και γρανάζια Renthal, φίλτρο K&N, ποδιά της Enduro Engineering, κλπ.

Ο Sands συνεργάστηκε με τον μηχανικό του Caselli, Anthony Di Basilio, ώστε να στήσει τη μοτοσυκλέτα του ακριβώς όπως την έτρεχε ο άτυχος αναβάτης!

Η μοτοσυκλέτα πωλήθηκε σε έναν πολύ τυχερό άνθρωπο έναντι 27.000 δολαρίων. Τα έσοδα από τη δημοπρασία πήγαν φυσικά στο Ίδρυμα Kurt Caselli.

Kurt Caselli Foundation RSD KTM 450

O Αμερικανός βελτιωτής και δημιουργός υπέροχων cusom μοτοσικλετών, Roland Sands είναι υπεύθυνος για ένα KTM 450 SX-F φτιαγμένο σε στυλ '70ς που δημοπρατήθηκε στη μνήμη του αδικοχαμένου Kurt Caselli.

 
Τον περασμένο Νοέμβρη έκανε την πρεμιέρα στις Η.Π.Α. η ταινία-ντοκιμαντέρ On Any Sunday: The Next Chapter, η φυσική συνέχεια του θρυλικού On Any Sunday του 1971 με τον αξέχαστο Steve Mc Queen. 

Με την ευκαιρία αυτής της πρεμιέρας η Red Bull προσέγγισε τον σχεδιαστή και κατασκευαστή μοτοσυκλετών Roland Sands και του ζήτησε να κατασκευάσει μια μοναδική μοτοσυκλέτα που να μας ταξιδεύει στη νοσταλγική εποχή της αρχικής ταινίας. Τότε ήταν που ο Καλιφορνέζος κατασκευαστής έφερε στο μυαλό του τον Kurt Caselli και η ιδέα πέρασε στη φάση της υλοποίησης.

Ο εργοστασιακός αναβάτης της KTM North America Kurt Caselli έχασε απροσδόκητα τη ζωή του το 2013 κατά τη διάρκεια του αγώνα Baja 1000. Στη μνήμη του οι δικοί του άνθρωποι ίδρυσαν το Kurt Caselli Foundation, ένα ίδρυμα το οποίο αφιερώνει τη δράση του στην υποστήριξη και προστασία των off road αναβατών.

Για τον Sands λοιπόν όλα ξεκίνησαν μετά την πρώτη επαφή με την ΚΤΜ, όπου φυσικά η ιδέα του έγινε ενθουσιωδώς δεκτή και σύντομα ένα KTM 450 SX-F, η βάση της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας του Caselli δηλαδή, έφτανε στο συνεργείο της Roland Sands Designs (RSD). Το σημείο αναφοράς στην ταινία του 1971 δε θα μπορούσε να είναι άλλο από τη μοτοσυκλέτα του Mc Queen, μια Husqvarna 400 Cross του 1971, με την οποία κλείνει η ταινία, με ένα πεντάλεπτο πλάνο στην έρημο που έχει μείνει στην ιστορία. Ο στόχος του Sands ήταν να μετατρέψει το σύγχρονο 450 σε μια ρέπλικα των motocross της δεκαετίας του ’70.

Για τον σκοπό αυτόν κατασκευάστηκαν στο χέρι ένα νέο υποπλαίσιο, ένα χειροποίητο ρεζερβουάρ, δύο αλουμινένια φτερά, δύο πλαϊνά καπάκια και η σέλα, συν ένας σκασμός από μικρές βάσεις διάσπαρτες στο κορμί του ΚΤΜ ώστε να φιλοξενηθούν όλα τα στοιχεία της σύγχρονης μοτοσυκλέτας κάτω από τα νέα κουστούμια. Ο πυρήνας της, δηλαδή ο κινητήρας, το πλαίσιο και οι αναρτήσεις δεν έχουν καμιά αλλαγή και για τον Sands ένας βασικός άξονας στην κατασκευή ήταν να καταλήξει σε μια μοτοσυκλέτα εξίσου λειτουργική με την αρχική.

Μάλιστα το προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, καθώς συνεργάστηκε με τον μηχανικό του Caselli, Anthony Di Basilio, ώστε να στήσει τη μοτοσυκλέτα του ακριβώς όπως την έτρεχε ο άτυχος αναβάτης! Για τον λόγο αυτόν επικοινώνησε με όλους τους προμηθευτές της αγωνιστικής ομάδας της ΚΤΜ και σύντομα κατέφθασαν τα απαραίτητα αξεσουάρ: εξάτμιση FMF, λάστιχα Dunlop, κέντρα και ακτίνες Talon, τιμόνι, γκριπς και γρανάζια Renthal, φίλτρο K&N, ποδιά της Enduro Engineering, σωληνάκια φρένων Spiegler USA, μαρσπιέ IMS Products, προστατευτικά καλαμιών από ανθρακόνημα της Lightspeed, μέχρι και το αγωνιστικό σταντ της μοτοσυκλέτας από τη  Matrix Concepts.

Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και ο έτερος αναβάτης της KTM, Ivan Ramirez, που οδήγησε τη μοτοσυκλέτα για τη φωτογράφηση στην έρημο δηλώνει πως όχι μόνο είναι ακριβώς όπως θα την ήθελε στημένη ο Caselli, αλλά είναι και πλήρως λειτουργική. Όλα τα παραπάνω εξηγούν πλήρως γιατί η μοτοσυκλέτα, οδηγούμενη στη συνέχεια σε δημοπρασία, πωλήθηκε σε έναν πολύ τυχερό άνθρωπο έναντι 27.000 δολαρίων. Τα έσοδα από αυτή τη δημοπρασία πήγαν φυσικά στο Ίδρυμα Kurt Caselli.

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ