Η Kymco πριν από 25 χρόνια έγραψε την δική της ιστορία με το Dink ένα από τα πρώτα GT scooters στους ελληνικούς δρόμους. Σήμερα επιστρέφει με το ανανεωμένο Dink-R125i ένα μικρό GT scooter με αερόψυκτο κινητήρα χαμηλού κόστους συντήρησης και οικονομικής κατανάλωσης καυσίμου.
To Kymco Dink-R 125i είναι εξοπλισμένο με αερόψυκτο κινητήρα τεχνολογίας G5- Eco τεσσάρων βαλβίδων με χωρητικότητα 125 κ. εκ. και απόδοση 11,2 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και 10,6 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Το ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού πετυχαίνει μέση κατανάλωση σύμφωνα με την Kymco 2,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 6,2 λίτρων η αυτονομία του ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα. Οι επιδόσεις του το κάνουν κατάλληλο για τους κατόχους του Α1 διπλώματος ή αυτοκινήτου, υπό προϋποθέσεις.
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Με τροχούς 13 ιντσών και δισκόφρενα με CBS.
Οι τροχοί του Kymco Dink-R 125i είναι 13 ιντσών εμπρός και πίσω με τις διαστάσεις των ελαστικών τους να είναι: 120/70-13 και 130/70-13 αντίστοιχα. Το σύστημα της πέδησης αποτελείται από δίσκο 240 mm εμπρός και δίσκο 220 mm πίσω και συνεργάζεται με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Οι αναρτήσεις συνδυάζουν εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι με δύο αμορτισέρ πίσω ενώ το βάρος του scooter είναι 132 κιλά κάνοντας εύκολο τον χειρισμό του.
Με full Led φώτα, οθόνη LCD και αποθηκευτικό χώρο για Full Face κράνος.
Το Kymco Dink-R 125i ανανέωσε την εμφάνιση του ακολουθώντας τα πρότυπα των σύγχρονων GT scooters. Τα φωτιστικά του σώματα είναι τεχνολογίας LED ενώ η ενημέρωση του αναβάτη γίνεται μέσω οθόνης LCD με ευανάγνωστα και μοντέρνα γραφικά. Κάτω από την σέλα του ο αποθηκευτικό του χώρος μπορεί να φιλοξενήσει το full face κράνος του αναβάτη και διάφορα προσωπικά αντικείμενα ενώ έξτρα αποθηκευτικός χώρος βρίσκεται στο μπροστινό τούνελ του κοστουμιού του. Είναι διαθέσιμο σε χρωματισμό Anthracite Matt.