LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σπορτίφ η συμπεριφορά του X-MAX 400, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν τα πάει καλά σε θέματα άνεσης και πρακτικότητας

Yamaha X-MAX 400

Η καλύτερη και πληρέστερη περιγραφή που μπορεί να δώσει κανείς για το X-MAX 400, είναι ότι πρόκειται για ένα σημαντικά πιο ισχυρό X-MAX 250 και ένα σημαντικά πιο προσιτό οικονομικά T-MAX 500.  Αυτό ακριβώς είναι το X-MAX 400, που γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ των δύο μοντέλων της Yamaha. Με μοντέρνα και δυναμική σχεδίαση και δυνατότητα κίνησης εντός και εκτός των τειχών, το X-MAX δείχνει να τα έχει όλα. Η συμπεριφορά του είναι ιδιαίτερα ευχάριστη σε δρόμο με στροφές και τα φρένα του αποδίδουν τόσο καλά που χρειάζονται προσοχή μόνο σε πολύ κακής ποιότητας οδόστρωμα – αν μιλάμε για την έκδοση άνευ ABS. To Χ-ΜΑΧ 400 αναδεικνύει κυρίως και γενικώς έναν "αθλητικό" χαρακτήρα, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι στερείται ανέσεων και πρακτικότητας. Θα ταιριάξει περισσότερο σε δυναμικούς αναβάτες που αρέσκονται στην "σπιρτόζικη" συμπεριφορά και ανταπόκριση του δίκυκλου που οδηγούν. 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1K, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 395
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 31/6.750
Βάρος (κιλά): 233
Τιμή (ευρώ): 6.150 / 6.700 (με ABS)

 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ