Αντικειμενικά και με βάση την λογική, αν θα έπρεπε να αναδείξουμε μια κατηγορία μοτοσικλετών ως την ιδανική για την χώρα μας, αυτή θα ήταν τα μεσαίου κυβισμού ON-off.
Δεν γράφουμε τυχαία το "ON" με κεφαλαία γράμματα και το "off" με πεζά, αφού αυτό αναπαριστά πλήρως της εξέλιξη στην δημοφιλή αυτή κατηγορία, που απομακρύνεται όλο και περισσότερο από τις χωμάτινες ρίζες της.
Οι μοτοσικλέτες που ανήκουν σε αυτήν, έχουν απολέσει μεγάλο μέρος των off-road δυνατοτήτων τους, με ορισμένο μοντέλα, όπως το ΝC750X και το Versys, να λογίζονται περισσότερο ως "ψηλά street" παρά ως δίκυκλα με διττή φύση.
Αυτό δεν είναι απαραιτήτως κάτι κακό, αφού αντανακλά τις επιθυμίες των σύγχρονων αναβατών, που θέλουν να συνδυάσουν ορισμένα χαρακτηριστικά των on-off, με μια προσανατολισμένη περισσότερο προς την άσφαλτο συμπεριφορά.
Οι μεγαλύτερες διαδρομές συγκριτικά με τις street υλοποιήσεις, εξασφαλίζουν ότι οι εκπρόσωποι της κατηγορίας αυτής, τα βγάζουν πέρα εύκολα με τις κακοτεχνίες των δρόμων, ενώ η όρθια θέσης οδήγησης και το ψηλό - ανοικτό τιμόνι, φροντίζουν για την άνεση και τον εύκολο έλεγχο - χειρισμό.
Τι μπορεί να κάνει κάποιος με αυτές τις μοτοσικλέτες; Πραγματικά τα πάντα!
Μπορεί να κινηθεί με ευκολία στην πόλη, να κάνει δικάβαλα ταξίδια με αποσκευές σημειώνοντας αποδεκτές μουαγιέν, να διασκεδάσει σε ένα ορεινό στροφιλίκι και τέλος, να περάσει κάποια εκτός δρόμου κομμάτια με μεγαλύτερη ευκολία απ΄ότι με ένα street.
Όταν όλα αυτά συνδυάζονται σε λογικά τιμολογημένες προτάσεις, οι οποίες δεν ζητάνε ένα μηνιάτικο για έξοδα χρήσης, τότε είναι άμεσα αντιληπτό, ότι πρόκειται για μοτοσικλέτες πασπαρτού, ικανές να καλύψουν ένα πολύ μεγάλο εύρος αναγκών και "θέλω"!
Σας παρουσιάζουμε τέσσερις μοτοσικλέτες της κατηγορίας αυτής, κοινό χαρακτηριστικό των οποίων είναι οι δικύλινδροι κινητήρες μεσαίου κυβισμού που αυτές φέρουν.