Moto Guzzi V7 - Με όφελος 1.000 ευρώ μέχρι τέλος Οκτωβρίου
- Αερόψυκτος V κινητήρας 90 μοιρών.
- Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της KYB και φρένα Brembo.
- Μοναδική σχεδίαση σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις.
- Όφελος 1.000 ευρώ και 4 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης.
Αερόψυκτος V κινητήρας 90 μοιρών
Σε μια εποχή που σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές στρέφονται στον δικύλινδρο εν σειρά, απαλείφοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που κάποτε ήταν σήμα κατατεθέν των εταιρειών, η Moto Guzzi επιμένει στον εγκάρσια τοποθετημένο V κινητήρα της σε όλα τα μοντέλα και αυτό ισχύει και στην περίπτωση του V7. Στην καρδιά αυτού του νεορετρό μοντέλου της Ιταλικής εταιρείας βρίσκεται ένας δικύλινδρος, αερόψυκτος V 90 μοιρών κινητήρας 853cc, ο οποίος αποδίδει 65 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και 73 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. με το 80% αυτής όμως να έρχεται ήδη στις 3.000 σ.α.λ. Εξοπλίζεται με Traction Control που έχει δυνατότητα απενεργοποίησης, ενώ η κατανάλωση κρατιέται σε χαμηλά επίπεδα, που σύμφωνα με την εταιρεία φτάνουν τα 4,9 λίτρα ανά 100 χλμ., χαρίζοντας στην V7 μια αυτονομία της τάξεως των 420 χιλιομέτρων, σε συνδυασμό με το ντεπόζιτο των 21 λίτρων.
Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της KYB και φρένα Brembo
Η Moto Guzzi V7 έχει ένα ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο που έχει ενισχυθεί με την προσθήκη ατσάλινων τμημάτων στην περιοχή του πιρουνιού, για έξτρα ακαμψία και σταθερότητα. Συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 40mm μπροστά, με διαδρομή 130mm και δύο αμορτισέρ της Kayaba στο πίσω μέρος, διαδρομής 120mm και με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου.
Στον τομέα των φρένων, η Brembo έξοπλίζει την V7 με έναν πλευστό δίσκο 320mm μπροστά, με τετραπίστονη δαγκάνα και έναν πλευστό δίσκο 260mm με διπίστονη δαγκάνα στο πίσω μέρος, ενώ το δικάναλο ABS φροντίζει ώστε οι τροχοί να μην μπλοκάρουν ποτέ κατά το φρενάρισμα.
Οι τροχοί είναι 18" και 17" εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με ζάντες αλουμινίου σε όλες τις εκδόσεις εκτός της V7 Special που έχει ακτινωτούς τροχούς, ενώ τα ελαστικά σε όλες τις εκδόσεις έχουν διαστάσεις 100/90 και 150/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Μοναδική σχεδίαση σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις
Φυσικά ένα κομμάτι στο οποίο η Moto Guzzi συνεχίζει να ξεχωρίζει είναι αυτό της σχεδίασης. Ειδικά σε μια ρετρό μοτοσυκλέτα, η σχεδίαση παίζει μεγάλο ρόλο, καθώς οι λάτρεις αυτής της κατηγορίας δεν θέλουν απλά μια μοτοσυκλέτα που να είναι δυνατή, αλλά και να είναι όμορφη, ειδικά αν ακολουθεί την πιο "old school" αισθητική. Ειδικά στην V7 Special αυτό είναι εμφανέστατο. Είναι η έκδοση με τις ακτινωτές ζάντες, την πιο ρετρό σέλα και δύο στρογγυλά αναλογικά όργανα, με μόνη "πινελιά" νεωτερικότητας να είναι μια μικρή LCD οθόνη που βρίσκεται στο κάτω μέρος του ενός εκ των δύο αναλογικών οργάνων.
Μια έκδοση που επίσης τράβηξε τα βλέμματα όταν παρουσιάστηκε πέρυσι ήταν η V7 Stone Corsa, η οποία μοιράζεται την τεχνική βάση με την απλή έκδοση, όμως τονίζονται τα Cafe Racer στοιχεία, όπως οι "bar end" καθρέπτες στις άκρες του τιμονιού, η μαύρη τάπα ρεζερβουάρ από ανοδιωμένο, billet αλουμίνιο, η διχρωμία κόκκινου με ασημί φινιρίσματα και βεβαίως το μικρό φέρινγκ στο μπροστινό μέρος και η σέλα που στυλιστικά θυμίζει μονόσελο.
Η V7 Special Edition από την άλλη, εξοπλίζεται με εξάτμιση Arrow, κόκκινα αμορτισέρ, bar-end καθρέπτες και έναν έντονο, μαύρο γυαλιστερό χρωματισμό με κόκκινες λεπτομέρειες. Τα ίδια χαρακτηριστικά (εκτός του χρωματισμού) βρίσκουμε και στην V7 Stone Ten, μια ειδική έκδοση που δημιουργήθηκε για τον εορτασμό των 10 ετών της επίσημης κοινότητα ιδιοκτητών και φίλων Moto Guzzi, "The Clan". Ένας ιδιαίτερος χρωματισμός, ραφές στη σέλα και μια πλακέτα στην μπάρα του τιμονιού τονίζουν την μοναδικότητα αυτής της έκδοσης.
Όλες οι εκδόσεις πλην της Special που αναφέρθηκε παραπάνω, έχουν έναν ψηφιακό LCD πίνακα οργάνων που αναλαμβάνει την πληροφόρηση του αναβάτη.
Όφελος 1.000 ευρώ και 4 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης
Οι τιμές για τις εκδόσεις της Moto Guzzi V7 καθορίζονται ως εξής:
V7 Stone: 9.590 ευρώ
V7 Special: 9.990 ευρώ
V7 Stone Corsa και V7 Special Edition: 10.590 ευρώ
V7 Stone Ten: 10.890 ευρώ
Μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, η Piaggio Hellas προσφέρει όλες τις εκδόσεις της V7 με όφελος 1.000 ευρώ, κάνοντας ακόμα πιο εύκολη την απόκτησή τους. Υπάρχει πάντα η δυνατότητα χρηματοδότησης μέσω του προγράμματος DREAMRIDE MOTO και του DREAMRIDE NOW, ενώ μέχρι το τέλος του έτους, προσφέρεται στους νέους ιδιοκτήτες οποιασδήποτε μοτοσυκλέτας Moto Guzzi, δωρεάν επέκταση δύο ετών στην εργοστασιακή εγγύηση, η οποία έτσι φτάνει τα 4 χρόνια!