Το FX5 παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο πριν μερικά χρόνια, ζυγίζοντας 56 περίπου κιλά. Πλέον, η FX Bikes, η εταιρεία που εδρεύει στη Νέα Ζηλανδία, φέρνει το concept της στην παραγωγή, με μερικές αλλαγές.
Και στις δυο εκδοχές του, το FX5 συνδυάζει ένα mountain ποδήλατο με μοτοσικλέτα – εκεί οφείλεται και το χαμηλό του βάρος. Αν και το πρωτότυπο διέθετε περισσότερα μέρη ποδηλάτου, η ανάγκη για αυξημένη αντοχή και απόδοση ανάγκασε την εταιρεία να αντικαταστήσει κάποια από αυτά με αντίστοιχα μοτοσικλέτας και να κρατήσει ουσιαστικά μόνο το τιμόνι ενός mountain bike. Έτσι, το βάρος φτάνει πλέον τα 60 κιλά.
Το πλαίσιο, λοιπόν, είναι αυτό που συναντάμε και στο EXC-F 350 της ΚΤΜ, με βασική διαφορά τη μειωμένη απόσταση από το έδαφος. Ο κινητήρας του είναι τετράχρονος και έχει χωρητικότητα 125 κ.εκ. – η FX Bikes δήλωσε, ωστόσο, ότι οι ιδιοκτήτες του θα μπορούν να την αυξήσουν στα 190 κ.εκ.. Επιπλέον, σύμφωνα με την εταιρεία, το FX5 θα διατίθεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο.
Όπως είναι φυσικό, το χαμηλό βάρος του FX5 είναι και το βασικό του πλεονέκτημα. Οι αναβάτες θα μπορούν εύκολα να το μεταφέρουν σε άλλα οχήματα, αλλά και να το κουβαλούν πάνω από αξεπέραστα εμπόδια στο χώμα – αυτό το τελευταίο σημαίνει ότι θα μπορούν να ανακαλύπτουν διαδρομές, στις οποίες δε μπορούν να κινηθούν οι βαρύτερες κλασικές χωμάτινες μοτοσικλέτες.
Φυσικά, και ο ιδιαίτερα προσεγμένος εξοπλισμός του βοηθά στις ικανότητές του. Στην έκδοση με τον πλούσιο προαιρετικό εξοπλισμό, η μοτοσικλέτα διαθέτει πιρούνι της κατηγορίας των trial και πίσω αμορτισέρ TTX36 από την Ohlins. Επιπλέον, και οι δύο τροχοί έχουν διάμετρο 19 ιντσών – πίσω τροχός με τόσο μεγάλη διάσταση είναι σίγουρα κάτι εξαιρετικά σπάνιο στην κατηγορία.
Οι υπεύθυνοι σκοπεύουν να ξεκινήσουν τη διάθεση του Mountain Moto FX5 στα μέσα του καλοκαιριού, ενώ ετοιμάζουν και μια έκδοση δρόμου. Η τιμή του θα ξεκινά από τα 3.995 δολάρια (περίπου 3.000 ευρώ) και, ανάλογα με την έκδοση και τα κιτ που τη συνοδεύουν, μπορεί να αγγίξει και τα 11.995 δολάρια (περίπου 8.800 ευρώ).
Τα 5 125άρια scooter με ABS και το καλύτερο φρενάρισμα
Ακόμα σκέφτεσαι «Είναι από την Κίνα, δεν είναι καλό»;
Keeway XDV 125 EVO: Ψηλό και ασφαλές adventure scooter για καθημερινές περιπέτειες
5 A2 μοτοσυκλέτες με λιγότερα από 5 χιλιάρικα
Αφησε το αυτοκίνητο και πάρε scooter – Μάθε τα οφέλη
ESF E-Ride F9S - Υποψήφιο για Best Electric by LS2
Voge SR3 2025: Υγρόψυκτος κινητήρας 244cc με 3,5λ/100χλμ μέση κατανάλωση
Ποια μεσαία scooter έχουν μεγάλες αυτονομίες και ταξιδεύουν άνετα;
Υπάρχει ιδανική μοτοσυκλέτα για την Ελλάδα;
SYM JETX 125 ABS: 125cc με Traction Control, φθηνότερο από 3.000
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr