Στο κέντρο του πίσω τροχού υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας 3000W της Bosch, ο οποίος τροφοδοτείται από δυο μπαταρίες λιθίου 48V και 31Ah 4ης γενιάς της NIU. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του 3 riding modes που διαφοροποιούν την απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, την τελική ταχύτητα και την αυτονομία. Πιο αναλυτικά στο e-save, η τελική περιορίζεται στα 25 χιλιόμετρα, στο Dynamic ανεβαίνει στα 60 χ.α.ω και στο Sport φτάνει τα 75. Από πλευράς αυτονομίαςκατά τη διάρκεια της δοκιμής καταφέραμε να βγάλουμε 80 με 90 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας το sport mode σε μεικτές συνθήκες οδήγησης. Όταν οδηγείς οικονομικά εμφανίζεται η ένδειξη «ECO» στην οθόνη.
Οι δυο μπαταρίες μπορούν να αφαιρεθούν για να φορτιστούν ξεχωριστά ή να παραμείνουν στο scooter όπου φορτίζονται ταυτόχρονα. Ο φορτιστής είναι σχετικά αθόρυβος και για μια πλήρη φόρτιση θα χρειαστούν περίπου 4,5 ώρες. Οι μπαταρίες δεν έχουν μεγάλο βάρος, αφού ζυγίζουν 11 κιλά η κάθε μία και στο κάτω μέρος διαθέτουν δυο λωρίδες από καουτσούκ ώστε να μην κοπανάνε μέσα στις θήκες τους όταν το scooter περνάει πάνω από ανώμαλο έδαφος. Παρατηρήσαμε ότι σε περίπτωση που οι μπαταρίες δεν βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο φόρτισης, μπορείς να επιλέξεις μόνο μεταξύ e-save και Dynamic και ο κινητήρας τραβάει ρεύμα μόνο από την μπαταρία που είναι περισσότερο φορτισμένη, μέχρι αυτές να έρθουν στο ίδιο επίπεδο. Μόλις αυτό συμβεί έχεις και πάλι στη διάθεσή σου το Sport mode.
Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε συμβατικό πιρούνι εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίων. Οι τροχοί του είναι 14 ιντσών και για την πέδηση φροντίζουν ένας δίσκος 220 χιλιοστών εμπρός και ένας 180 χιλιοστών πίσω με συνδυασμένη λειτουργία. Το MQi GT είναι εφοδιασμένο με σύστημα ανάκτησης ενέργειας που ενεργοποιείται όταν πατάς φρένο και ενημερώνεσαι για τη λειτουργία του από ένδειξη στην οθόνη.