Να πάρω την «πλούσια» έκδοση ή να τη «χτίσω» μόνος μου;

Να πάρω την «πλούσια» έκδοση ή να τη «χτίσω» μόνος μου;

Έδωσες ένα κάρο λεφτά για να πάρεις την full extra έκδοση. Μήπως σε έπιασαν κορόιδο; Τελικά αξίζει να δώσεις παραπάνω χρήματα για μια πλήρως εξοπλισμένη μοτοσυκλέτα ή είναι καλύτερα να πάρεις τη βασική έκδοση και να της βάλεις τα “καλούδια” που θέλεις;

Βλέπουμε όλο και πιο συχνά μοντέλα να γίνονται διαθέσιμα με διάφορα πακέτα εξοπλισμού. Θέλοντας οι εταιρείες να προσφέρουν πιο προσιτές εκδόσεις “απογυμνώνουν” τις μοτοσυκλέτες τους ώστε να τις κάνουν πιο προσιτές σε μεγαλύτερη μερίδα αναβατών και ταυτόχρονα προσφέρουν διάφορα εξοπλιστικά πακέτα που ανεβάζουν την τιμή, αλλά κάνουν το προϊόν πιο ολοκληρωμένο και ανταγωνιστικό. Αξίζει όμως να δώσεις χρήματα για μια “πλούσια” έκδοση ή τα κρατάς και βάζεις τα after market αξεσουάρ της επιλογής σου;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Η μεταπωλητική αξία μιας “καλής” έκδοσης είναι μεγαλύτερη

Αν χρειάστηκε κάποια στιγμή να πουλήσεις τη μεταχειρισμένη σου μοτοσυκλέτα, γνωρίζεις καλά ότι τα έξτρα που μπορεί να έχεις βάλει ίσως να την κάνουν πιο ελκυστική σε σχέση με άλλες επιλογές, αλλά δεν θα πάρεις πίσω τα χρήματα που δαπάνησες. Από την άλλη πλευρά η μεταπωλητική αξία μιας “full extra” έκδοσης παραμένει σε υψηλά επίπεδα, ενώ ο υποψήφιος αγοραστής γνωρίζει ακριβώς την αξία της μοτοσυκλέτας και μπορεί να είναι σίγουρος πως τα καλούδια που “φοράει” είναι απολύτως συμβατά και αξιόπιστα μιας και φέρουν την υπογραφή του εργοστασίου.

 

Μπορείς να την κάνεις όπως θέλεις και να αποφασίσεις εσύ το ποσό που θα επιλέξεις.

Το καλό με το να αποφασίζεις εσύ για τα αξεσουάρ και τον εξοπλισμό που θα έχει η μοτοσυκλέτα σου είναι ότι μπορείς να πάρεις ακριβώς αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σου και έτσι να μην επιβαρυνθείς με έξτρα κόστος για πράγματα που δεν χρειάζεσαι. Πέρα από αυτό, η αγορά των after market είναι τεράστια και οι διαθέσιμες επιλογές πολλές. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορείς να δαπανήσεις ακριβώς το ποσό που θέλεις και να το κατανείμεις στα αξεσουάρ σύμφωνα με τις προτιμήσεις σου. Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε ότι κάποια στοιχεία εξοπλισμού που συνοδεύουν τις ακριβότερες εκδόσεις δεν είναι διαθέσιμα ως after market, π.χ οθόνες, ημιενεργητικές αναρτήσεις.

 

Εκτεταμένες επεμβάσεις μπορεί να ακυρώσουν την εγγύηση.

Το να επιλέγεις τα δικά σου after market αξεσουάρ είναι καλό, αλλά δεν πρέπει να παρασυρθείς πολύ. Έχε στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι κάποιες επεμβάσεις στα μηχανικά ή ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσυκλέτας μπορεί να ακυρώσουν την εργοστασιακή εγγύηση. Έτσι, σε περίπτωση βλάβης ή αστοχίας θα πρέπει να επωμιστείς όλο το κόστος της επισκευής.

 

Εσύ θα έδινες τα παραπάνω χρήματα που κοστίζει μια πιο “πλούσια” έκδοση, ώστε να γλιτώσεις τον κόπο και τον χρόνο του ψαξίματος ή θα προτιμούσες να βάλεις τα αξεσουάρ που θέλεις εσύ και όχι αυτά που ορίζει το εργοστάσιο;