- Νέος,μεγαλύτερος κινητήρας, υψηλότερες επιδόσεις. - Εμφάνιση κλασσική και απαράλλαχτη. - Διαστάσεις , βάρος κινoύνται στα ίδια επίπεδα. - Θα την δούμε στην EICMA στο Μιλάνο;
Νέος,μεγαλύτερος κινητήρας, υψηλότερες επιδόσεις
Σε αντίθεση με τον παλιότερο 300άρη, που κανονικά ήταν 278cc, ο νέος κινητήρας των 310cc είναι όντως τόσα, δίνοντας μια αύξηση 32 κυβικών. Αυτό έφερε σαν αποτέλεσμα αύξηση της ροπής από τα 2.65 στα 2,94kg.m , της ιπποδύναμης από τους 23,8 στις 8.250 στροφές, στους 25 ίππους στις 6500 στροφές, ενώ και η τελική ταχύτητα αυξήθηκε από τα 123 στα 127 χλμ./ώρα.
Εμφάνιση κλασσική και απαράλλαχτη
Η Vespa ήταν, είναι και θα είναι ένα σκούτερ που το αναγνωρίζεις με την πρώτη ματιά, όσα μοντέλα και να βγουν. Έχει μία κλασσική, ρετρό σχεδίαση που την κάνει και ξεχωρίζει παντού και πάντα. Έτσι και τώρα η Vespa κρατάει αυτό το χαρακτηριστικό και δεν κάνει καμία υπέρβαση, σε έναν τομέα που άλλωστε δεν χρειαζόταν να κάνει κάτι παραπάνω.
Όπως και στην εμφάνιση, έτσι και στα νούμερα που έχουν να κάνουν με τα μεγέθη δεν έχουμε κάποια διαφορά. Οι ζάντες είναι 12άρες με διαστάσεις 120/70 μπροστά και 130/70 πίσω. Το συνολικό βάρος γεμάτο είναι στα 160 κιλά και μπορεί να κουβαλήσει μέχρι και 340. Το μεταξόνιο έχει μείνει κι αυτό ίδιο στα 1380 χιλιοστά.
θα την δούμε στην EICMA στο Μιλάνο;
Μπορούμε να περιμένουμε να δούμε τη νέα Vespa GTS 310, στην EICMA στις αρχές Νοεμβρίου, καθώς από την στιγμή που πήρε και την έγκριση τύπου από τις αρχές της Ελβετίας, σημαίνει ότι είμαστε πολύ κοντά στην επίσημη παρουσίαση και δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από την μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλετών του κόσμου για κάτι τέτοιο.