Νέο QJMOTOR SRT 700 παρουσιάστηκε στο Πεκίνο με 19άρη εμπρός τροχό
Νέα εμφάνιση με πιο στενή σιλουέτα
Τροχοί 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω
Ο ίδιος δικύλινδρος 698cc με απόδοση 73 ίππων
TFT οθόνη, θερμαινόμενα γκριπς και σέλα στον εξοπλισμό
QJMOTOR: Προκαλεί για σύγκριση!
QJMOTOR: Απολαυστικά βελούδινος V2 κινητήρας
Νέα εμφάνιση με πιο στενή σιλουέτα
Στην Έκθεση Μηχανοκίνησης του Πεκίνου που έλαβε χώρα τις τελευταίες μέρες, παρουσιάστηκαν πολλά νέα ενδιαφέροντα προϊόντα από τις εταιρείες και εμείς κάνουμε αναφορά φυσικά στις μοτοσυκλέτες που ξεχωρίσαμε, οι οποίες ήταν από μεγάλες cruiser 2.000cc με Boxer κινητήρα (GWM, Souo) μέχρι μικρότερα cruisers, τα οποία έχουν μεγάλη απήχηση τελευταία στην Ασία όπως φαίνεται, γυμνά και το νέο Adventure της QJMOTOR. Αυτό δεν είναι άλλο από το ανανεωμένο SRT 700, το οποίο δεν έχει αναπτυχθεί για να αντικαταστήσει το τρέχον μοντέλο όπως φαίνεται, αλλά για να στέκεται δίπλα του ως μία πιο adventure έκδοση. Αποκτά πιο μοντέρνες γραμμές με το μούτρο της να είναι πιο στενό και να έχει στο κέντρο δύο στοιβαγμένους προβολείς, οι οποίοι μοιάζουν θα λέγαμε με αυτούς του νέου V-Strom. Ο σχεδιασμός του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας όμως παραμένει αδιαμφισβήτητα QJMOTOR με τις κλασικές βάσεις βαλιτσών και σχάρα.
Τροχοί 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω
Το νέο αυτό μοντέλο φαίνεται να δίνει μεγαλύτερη προσοχή από το τωρινό στις on-off δυνατότητες, αφού αποκτά ακτινωτούς τροχούς 19 και 17 ιντσών. Το SRT 700 που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα διαθέτει χυτούς τροχούς αλουμινίου 17 ιντσών και είναι επικεντρωμένο στην ασφάλτινη οδήγηση. Έτσι είναι πολύ πιθανό να υπάρχει και μία αύξηση του ύψους της σέλας από το έδαφος στο νέο μοντέλο. Ταυτόχρονα μπορεί να μπει σε μία μικρή "δίαιτα" χάνοντας μερικά κιλά και θα αποκτά τελευταίας γενιάς τεχνολογίες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ο ίδιος δικύλινδρος 698cc με απόδοση 73 ίππων
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας που το εξοπλίζει παραμένει απαράλλακτος και είναι χωρητικότητας 698cc, με απόδοση 73 ίππων στις 8.500 σαλ και ροπή 67 Nm στις 6.000 σαλ. Ο σχεδιασμός της είναι πιο αεροδυναμικός κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να αποκτά λίγο καλύτερες επιδόσεις παρά το γεγονός ότι θα έχει τον ίδιο κινητήρα, ενώ πιθανότατα να πέσει κάτω από τα 240 κιλά του τρέχοντος SRT 700.
TFT οθόνη, θερμαινόμενα γκριπς και σέλα στον εξοπλισμό
Στον εξοπλισμό του νέου μοντέλου βρίσκουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi εμπρός και δύο δαγκάνες Brembo σε δύο δίσκους. Πίσω τοποθετείται κεντρικά ένα monoshock αμορτισέρ και ένας δίσκος. Στον στάνταρ εξοπλισμό του μάλιστα θα περιλαμβάνονται θερμαινόμενα γκριπς και σέλα αναβάτη και συνεπιβάτη, κεντρικό σταντ, ένα τριβάλιτσο αλουμινίου και η οθόνη είναι φυσικά TFT. Πιστεύετε ότι θα έρθει η πιο χωμάτινη έκδοση του SRT 700 στην Ελλάδα πλάι στο γνωστό μοντέλο;